هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

دانلود سریال قفسی برای پرواز

بچه ها اینم لینک دانلود سریال قفسی برای پرواز!!!این یکی واقعا دانلود میشه!!!! 

 

 

 

  

دانلود قسمت 11 

 

دانلود قسمت 12 

 

دانلود قسمت 13

نظرات 5 + ارسال نظر
sara شنبه 2 دی 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

سلام
من چندتا عکس درست کرده بودم میخوای برات میل میکنم....
اگه خوب بود بذارتو وبت وگرنه که هیچ

sara شنبه 2 دی 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

فرستادم

آره دیدم ممنون!!!
خوبه میذارم!!!!!

شقایق یکشنبه 3 دی 1391 ساعت 01:31 ب.ظ

خیلی عکس قشنگیه یاسی جان.ممنون
راستی جواب اون سوالی که از من کرده بودی رو گرفتی عزیزم؟

بله گرفتم!!!!
من از همتون کوچیکترم!!!

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( دو عکس اختصاصی از حضور پندار اکبری در افتتاحیه فیلم برگشت ناپذیر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با سه پست به روز شد :

پست اول با عنوان / پوستر

پست دوم با عنوان / خش تله فیلم «داستان‌های نا تمام دنیا» با حضور پندار اکبری

از شبکه دوم سیما

پست سوم با عنوان / دانلود ویدیویی از مراسم اکران فیلم برگشت ناپذیر

با حضور پندار اکبری

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد