هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

مشکل!

بچه ها واقعا برای من مشکل به وجود اومده!!!میهن بلاگ باز نمیشه تا من وبلاگ جدید رو درست  

 

کنم!!!نمیدونمم چرا دیگه نمیتونم روی بلاگ اسکای عکس بذارم!!! 

 

باهوش عزیز آقا امین متولد ۵شهریورماه۱۳۵۱هستن!!!!!

تسلیت!!!

بچه ها میدونم که این پیام هممونه:

آقای زندگانی فوت همکار گرامیتون خانوم عسل بدیعی رو به شما و به جامعه ی هنرمندان تسلیت عرض میکنیم!!!

برای شادی روحشون هم هرکس خواهشا یک صلوات بفرسته!!!

یادشون گرامی باد!

سلام!!سال نو مبارک!!

سلام بچه ها ممنونم که در این ایام بازهم به وبم سر زدین البته وب خودتونه!!

راستیاتش پدر بنده دیگه اینترنتمونو شارژ نکرد برای همینم من نتونستم و نمیتونم به وبم سر بزنم ولی قول داده که بعداز تعطیلات شارژش کنه 

منم قول میدم به محض اینکه اینترنتمون شارژ شد فعالیتمو شروع کنم و وب جدید رو راه اندازی کنم!!

بازم ممنونم که منو تنها نذاشتید و به وب خودتون سر زدید!