هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

دانلود فیلم خواب زمین

بچه ها اینم لینک دانلود فیلم خواب زمین!!!!!!!!!!!!! 

 

حال میکنین چه چیزایی پیدا میکنم؟؟؟!!!!! 

 

لذت ببرید نظرم یادتون نره!!!!لفطا!!!! 

 

 

 

پارت اول 

 

پارت دوم 

 

پارت سوم

گلوگاه شیطان

بچه ها شبکه یک جمعه ۳۱ شهریور ساعت ۱۶ میخواد فیلم گلوگاه شیطان با بازی امین زندگانی 

 

و علیرام نورایی و علیرضا کمالی نژاد و جمشید هاشم پور و.....پخش کنه!!!! 

 

از دستش ندینا!!!!!! 

 

 

دانلود برنامه خوشا شیراز

من برگشتمممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

بچه ها اینم بخش هایی از برنامه خوشا شیراز با حضور امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی!!!! 

 

رو پیکوفایله و دانلود میشه نیازی به برنامه منیجردانلود نداره!!!!!! 

 

  

 

 

 

دانلود

اکران پیشونی سفید

بچه ها اگه جمعه این هفته برنامه هفت رو دیده باشین خبر داد که فیلم پیشونی سفید بعد از  

 

فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه اکران میشه! 

 

نوبت اکران فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه هم تا آخر شهریوره! 

 

حالا اگه میتونین تو مهر برین سینما!!!!! 

 

البته مامانه من از خوده من برای دیدن این فیلم مشتاق تره!!!!!!

اطلاعات

بچه ها من اصلا دوست ندارم اطلاعات شخصی یه نفرو رو وب بذارم برای همین تو نظرات می  

 

نویسم! اما گفتم که شما هم حس کنجکاویتون بدجوری تحریک میشه!پس برین تو نظرات!

عکس های فیس بوک و پیشونی سفید

سلام بچه ها من هنوز از سفر بر نگشتم.ولی اومدم کافی نت و پست جدید گذاشتم با تشکر از دوست عزیزمون مریم ایوزی.

عکس ها مال صفحه فیس بوک آقا امین و فیلم آهوی پیشونی سفیده لذت ببرید!




















وداعیه!

بچه ها: 

 

اگر بار گران بودیم و رفتیم....... 

 

اگر نا مهربان بودیم و رفتیم...... 

 

البته نه برای همیشه!!!!! 

 

قراره که من جمعه برم مسافرت تا آخر شهریورم نمیام. فکر نکنم که بتونم بیام وب و وبلاگو

 

به روزش کنم! از این بابت از همتون معذرت میخوام!!!! 

 

اما قول میدم اگه اونجا به اینترنت  دسترسی داشتم بیامو وبلاگو به روزش کنم!! به خاطر همینم  

 

از همتون خواهش می کنم که هرروز به وبم سر بزنید!!! 

 

خب دیگه اگه خوبی بدی دیدین حلالمون کنین!!! 

  

دلم برای همتون تنگ میشه!!!

                                                      خداحافظ! 

 

                                                                                     یاسی

در هم و بر هم!

بچه ها اینجا هیچ چیزیش به هیچ جاش مرتبط نیست! 

 

برای مثال: 

 

پوستر فیلم زن شرقی

 

 

 

چندتا عکس از دیدار رفسنجانی هاشمی با جمعی از هنرمندان 

  

  

  

 

اینم یه عکس از سریال همسفر  

 

اینم عکسایی از یه تئاتر که نمی دونم اسمش چیه!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشن تولد آقای بنیامین بهادری  

   

 

روز جهانی اهداکنندگان خون 

 

  

یه جمع هنری و دوستانه!!! 

  

 

گلوگاه شیطان 

 

 

 

خانواده ارنست 

 

 

 

قفسی برای پرواز

  

 

عکس یادگاری 

  

 

سریال پایان نمایش 

 

 

 

اینم باز نمی دونم مال چیه!!!ولی باحاله!!! 

 

  

  

 

 

 

 

از سینما تا سلامت

نمی دونم این مصاحبه رو خوندین یا نه ولی خودمو موظف دونستم که رو وب بذارم: 

 

امین زندگانی بیش از یک دهه است که حضور جدی را در سینما و تلویزیون تجربه می کند. حضور زندگانی در فیلم ملک سلیمان که یک تولید عظیم در سینمای ایران است، بخشی از توانایی او را در بازیگری نشان داده است...

 

با امین زندگانی که به زودی فیلم «راه بهشت» با بازی او، نسرین مقانلو، رضا رویگری، افسانه ناصری، الهام حمیدی به روی پرده می?رود. با او درباره بهداشت شخصی، نوع تغدیه و راه های سالم بودن گفت وگویی انجام داده ایم.

▪ برای سلامت و آمادگی جسمانی در طول روز چه برنامه هایی دارید؟

 

برنامه خاصی ندارم. ۲ سالی است که به خاطر گرفتاری هایم کمی بی نظم عمل می کنم زیرا حضور در فیلم ها و مجموعه های تلویزیونی، امکان برنامه ریزی را به من نمی دهد. اغلب لوازم ورزشی از قبیل کیسه بوکس، وسایل بدنسازی و... را در منزل دارم. در نظر بگیرید سرویس فیلمبرداری ساعت ۵ صبح دنبالم می آید و آخر شب هم خسته برمی گردم دیگر فرصتی برای ورزش کردن ندارم.

 

▪ بازیگران هالیوودی معمولا برنامه تغذیه ای دارند. آیا در کشور ما بازیگران از این نوع برنامه های تغذیه ای استفاده می کنند؟

 

معمولا برای برنامه ریزی غذایی و حفظ رژیم های تغذیه ای ترجیح می دهم غذا نخورم! (با خنده). متاسفانه هنگامی که سر صحنه فیلمبرداری هستیم، مجبوریم خودمان را با برنامه غذایی گروه هماهنگ کنیم که معمولا غذا چرب، پرکالری و سرخ کردنی است و کیفیت غذا ها هم مربوط می شود به هزینه ای که تهیه کننده برای غذا در نظر گرفته است. بارها دیده شده که در برخی از گروه ها برای صرفه جویی در مخارج از غذاهای ارزان بدون کیفیت استفاده می شود.

 

 

▪ این غذا نخوردن باعث کاهش توان بدنی شما نمی شود؟

طبیعی است که در توان بازیگر تاثیر می گذارد اما چاره ای نیست.

 

 

▪ مواقعی که سرکار نیستید، چه برنامه غذایی را دنبال می کنید؟

به استفاده از مکمل های غذایی اعتقاد دارم و روزانه از مولتی ویتامین های مختلف استفاده می کنم. تصور خودم این است که این ویتامین ها جبران بخشی از تغدیه ناکافی حین حضور در سر فیلم ها را جبران می کند.

 

 

▪ یکی از مهم ترین ابزار کار بازیگران چهره شان است. تغذیه خوب چقدر می تواند چهره یک بازیگر را شاداب نگه دارد؟

تغذیه خوب خیلی مهم است اما فرصت چندانی برای تفکیک استفاده از سبزی های مختلف نداریم. بازیگران خارجی هالیوودی حین حضور سر فیلم ها، منو های متفاوت غذایی در اختیار دارند. حتی در زندگی شخصی آشپز و متخصص تغذیه دارند.

 

 

▪ شما برای غذا پختن در منزل چه برنامه ای دارید؟

با مادرم زندگی می کنم و ایشان غذا می پزند. برای پختن غذاهای مخصوص باید از آشپز حرفه ای استفاده کرد. به هرحال مادرم غذاهایی را می پزد که نسبت به طبخ آنها تبحر دارد. اگر قرار باشد خود من به این نوع کارها برسم، وقتی برای کارکردن برایم باقی نمی ماند.

 

 

▪ آیا تابه حال با متخصص تغذیه هم مشورت کرده اید؟

چند سال پیش زمانی که مجال و فرصت بیشتری داشتم با متخصص تغذیه مشورت هایی انجام می دادم اما راستش جواب چندانی نگرفتم.

 

 

▪ رعایت چه مسایلی، بدن و چهره بازیگر را آماده و با نشاط نگه می دارد؟

در وهله اول، خواب مناسب عامل مهم و تعیین کننده?ای است و حتی المقدور تلاش می کنم این عامل را که انجامش تا حدی زیادی در اختیار خودم است با دقت انجام بدهم. البته باید به نکته ای اشاره کنم که در برخی از مناسبت ها و حضور در جشنواره ها و دیدن دوستان بارها پیش آمده که در مدت زمان یک شبانه روز حتی یکی، دو ساعت هم نخوابیده ام. تغذیه مناسب هم عامل مهم دیگر است و عدم استرس هم بسیار مهم است که خوشبختانه ما همه این ۳ مورد را داریم و در اغلب کارهایی که حضور پیدا می کنیم با انواع و اقسام استرس ها روبرو هستیم.

 

 

▪ سیگار کشیدن چقدر روی سلامت یک بازیگر اثر می گذارد؟

تاثیر مخرب زیادی دارد.

 

 

▪ آیا سیگار کشیدن عمر دوران بازیگری یک بازیگر را کوتاه نمی کند؟

نمی دانم. به نظر من خداوند عالم برای هر انسانی یک مدت عمر مشخصی را مقدر کرده است! کشیدن سیگار بیشتر یک کار شخصی است و نمی توان چندان درباره آن قضاوتی کرد. سیگار کشیدن تا آنجایی که مزاحم دیگران نباشد، قابل تحمل است.

 

 

▪ برای بازی در فیلم ملک سلیمان که صحنه های جنگ و نبرد و اسب سواری داشت برای آمادگی جسمانی تان چه برنامه هایی را دنبال کردید؟

برای بازیگران فیلم یک باشگاه آمادگی جسمانی طراحی شده بود، روزانه حدود ۷ ساعت اسب سواری می کردیم و منی که از اسب می ترسیدم در حال حاضر این رشته ورزشی یکی از آسان ترین و بهترین کارهایی است که انجام می دهم.

 

 

سلامت: در عصر حاضر میان وعده های سنتی و سالم قدیمی مانند کاهو و سکنجبین، نان، پنیر و سبزی و... به فراموشی سپرده شده و ذرت و چیپس جایگزین آنها شده است شما برای میان وعده ها چه انتخابی دارید؟

به بستنی علاقه خاصی دارم و اصولا موقعی که تنها هستم کمتر رغبتی به خوردن تنقلات دارم. زمانی که در منزل یا در کنار دوستان هستم، تنقلات را زیاد مصرف می کنم و بیشتر مواقع خوردنم منحصر به سه وعده غذایی می شود. هر زمانی که احساس کنم با افزایش وزن روبرو هستم، معمولا صبحانه را کم حجم تر می خورم اما از خوردن شام نمی توانم به هیچ وجه صرف نظر کنم.

 

 

▪ معمولا برای تست سلامت چند وقت یکبار به دکتر می روید؟

راستش در کل عمرم تا به حال یکبار برای کنترل سلامت نزد پزشک رفتم.

 

 

▪ برای گرفتن فشارخون و سایر موارد هم به پزشک مراجعه می کنید؟

یکبار دو، سه سال قبل برای تست فشار و چربی خون مراجعه کردم.

 

 

▪ چه توصیه برای خوانندگان هفته نامه «سلامت» دارید؟

سخت است توصیه ای داشته باشم. در تهران هوای پاکی برای تنفس کردن نداریم. آب و هوای خوب هم که سال هاست در تهران کمیاب شده است. به علت درگیری های زندگی روزمره، اغلب شهروندان تهرانی تغذیه خوب و مناسبی ندارند و بیشتر مردم خیلی سریع و سر پایی غذاهای سریع تهیه می کنند و می خورند و دوباره به سر کارشان برمی گردند. به علت شلوغی و ازدحام از آرامش فکری و ذهنی هم خبری نیست. به همین دلیل نمی دانم با وجود این معضلات باید چه توصیه ای برای خوانندگان «سلامت» داشته باشم.

 

 

▪ می توانید پیشنهاد بدهید برای سلامتشان از تهران کوچ کنند؟

پیشنهاد بدی نیست. باید از کوچک ترین فرصت و تعطیلی استفاده کنیم و از تهران شلوغ و پر از دود خارج شویم و به طبیعت پناه ببریم.

 

 

 

   احمد محمد اسماعیلی

خاطرات ناتمام یک مرد

بچه ها همین الآن رفتم سایت سیمرغ. 

 

یه خبر جدید!!!!!! 

 

زمان قطعی پخش سریال خاطرات مرد ناتمام اعلام شد!!!! 

 

بچه ها چشامون به این تلویزیون سفید میشه!!!!! 

 

زمان پخشش بهمن ماه ۱۳۹۱ هستش!!!!! 

 

راستی من از همتون معذرت می خوام!باید منو واقعا ببخشید که بهتون نگفتم کابوس رو دیشب  

 

توی آی فیلم گذاشته!!!چون اون موقع دسترسی به اینترنت نداشتم که اطلاع رسانی بکنم. 

 

واقعا از همتون معذرت می خوام!!!