هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

مشکل!

بچه ها واقعا برای من مشکل به وجود اومده!!!میهن بلاگ باز نمیشه تا من وبلاگ جدید رو درست  

 

کنم!!!نمیدونمم چرا دیگه نمیتونم روی بلاگ اسکای عکس بذارم!!! 

 

باهوش عزیز آقا امین متولد ۵شهریورماه۱۳۵۱هستن!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
نیروانا جمعه 30 فروردین 1392 ساعت 12:21 ق.ظ

خوب چرا تو بلاگفا نمیسازی؟ عکس امینو تو مراسم ختم عسل بدیعی دیدی؟

نه!!!!!!
اگه میشه ایمیلش کن من هرجا رو که دیدم عکس همه بود الا امین!!!!

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان / تصاویری از پندار اکبری در مراسم خیریه

دوستداران بچه های آسمان اسفند 91

پست دوم با عنوان / تصاویری از برنامه زنده رود با حضور

استاد عبدالرضا اکبری و پندار اکبری

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان / تصاویری از پندار اکبری در مراسم خیریه

دوستداران بچه های آسمان اسفند 91

پست دوم با عنوان / تصاویری از برنامه زنده رود با حضور

استاد عبدالرضا اکبری و پندار اکبری

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

نیروانا سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1392 ساعت 11:43 ب.ظ

ایمیلتو ندارم ؟؟به چی ایمیل کنم؟

ydejbakhsh@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد