هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

امین زندگانی اولین بازیگر کاندید انتخابات شورای شهر!!!

بچه ها یه چیز عجیب!!! آقای امین خان به عنوان اولین بازیگر در انتخابات شورای شهر تهران کاندید شدند!!! ظاهرا دیگر هنرمندان و ورزشکاران هم به دنبال ایشون کاندید شدن!!!از جمله برادرشون!!!! خودتون بخونین: امین زندگانی در مصاحبه با خبرنگار سینماپرس در مورد حضورش در لیست نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران توضیح داد: یک جریان سیاسی مستقل از من دعوت کردند تا در انتخابات حضور پیدا کنم. بعد از رایزنی ها مشتاق شدم در این جریان شرکت کنم و این جریان سیاسی هم قرار شد از من حمایت کنند. وی در مورد رویکرد خود افزود: با توجه به اینکه غیر از من کسی در این جریان نماینده جامعه هنری و سینمایی نیست مسلما رویکردی فرهنگی و هنری در این اتفاق خواهم داشت. بازیگر فیلم «حضرت سلیمان» درباره برنامه هایش برای ارتقای فرهنگی و رفع مشکلات جامعه هنری شهر تهران بیان داشت: بعد از طی شدن مراتب اداری و تثبیت شدن کاندیداتوری ام در انتخابات شورای شهر در یک نشست خبری تمام برنامه های فرهنگی ام را توضیح خواهم داد. وی در مورد اعتلاف با دیگر نامزدهای این شورا که متعلق به جامعه هنری باشند اظهار داشت: اجازه بدهید در همان نشست خبری در این باره هم اعلام نظر کنم. البته باید صبر کنیم تا دوستان دیگر هنری هم پا در این عرصه بگذارند. زندگی در پایان گفت: فکر می کنم این حرکت مد شود. اینطور که معمولا اتفاق می افتد، اینطور جریان ها مد می شود و دیگر دوستان هم به اینطور فعالیت ها مایل می شوند که در اعلام اعتلاف تاثیرگذار است. بچه ها شرمنده از اینکه عکسارو رو وب نمیتونم بذارم اما آدرسشو براتون گذاشتم!!! http://s4.picofile.com/file/7737903117/IMG17543615.jpg http://s4.picofile.com/file/7737905799/1020484_543.jpg
نظرات 7 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

سلام نخیر.یه خانوم مجری که واسه بچه هابرنامه اجرامیکردهم قبل ایشون بود.واصلاهم عجیب نیست.والبته مهم.چون ماتهرانی نیستیم.همین الانم توشورای شهرتهران خیلیافقط عضون.ولی هیچی.بنظرم اصلادرست نیست آدم ازشخصیت هنریش برای کمک به یه گروه سیاسی سوء استفاده کنه.

سارا باز تو شروع کردی؟؟؟!!!!
الآن جنگ راه میندازیا!!!!
یه سری موافقن یه سری مخالف!!!
دعوا درست نکن عزیز!!!

سارا جمعه 6 اردیبهشت 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

خب باشه...چکارکنم من ازش خوشم نمیاد.سارات ازدست رفت.یکی دیگه رودوست داره.!

ا شیطون!!!!
بگو ببینم عاشق کی شدی تو؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

مونیکا یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.axbazidar.blogfa.com

سلام دوست عزیزم

وبلاگ خیلی خوبی داری خیلی دوست دارم تبادل لینک کنیم اگر موافقی من رو با نام عکس بازیگران سینمای ایران لینک کن و بگو با چه نامی لینکت کنم[لبخند]

نازی یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 ساعت 01:33 ب.ظ

سارا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1392 ساعت 10:47 ب.ظ

معلم زبانم.ولی اون منو آدم حساب نمیکنه.اسمش محسن فکرکن احمدی.فامیلش احمدی نیستا.

چندسالشه؟؟؟؟!!!!!

سارا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 06:20 ب.ظ

نمیدونم.ولی یه مشکلی هست.نمیشه اینجابگم

نیروانا چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:40 ب.ظ

ببخشید ارسال عکس دیر شده پنجشنبه برات بفرستم این هفته خیلی درگیر بودم

خودم پیداش کردم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد