هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

اطلاعیه!!!

بچه ها من میخوام آدرس سایت رو عوض کنم در واقع یه وبلاگ دیگه در بلاگفا درست کنم!!! 

آخه من نمیدونم بلاگ اسکای مشکل پیدا کرده نمیشه عکس و چیزای دیگه رو گذاشت!!! 

آدرسو بهتون اعلام میکنم!!!! 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نگارین چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

یاسی جان من تو میهن بلاگ بزن تو بلاگفا نزنیاااا این کد تایید نظرات هیچ وقت نمیان آدم دق میکنه پس شد تو mihanblog
باش؟

من چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://kamran-tafti1.blogfa.com

سلام واسه منم آدرس جدیدتو حتما بفرست
آپم یه سر بزن

نگارین پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

خبرداغ؛امین زندگانی درفرودگاه لبنان به علت طولانی شدن مدت فیلم برداری بازداشت شد ومسولان درایران درتلاش اند که هرچه سریعتر امین آزادشه وبرگرده واقعا که مسخرس..
الان فیس بوکش خبر خوندم.

sara پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 02:10 ب.ظ

سلام نگارین راست میگه بهترین سایت وبلاگ نوسی میهن بلاگ میشه فیلم روانلاین هم دید

sara پنج‌شنبه 26 بهمن 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

شاید مشکل از اشتراک پیکوفایلت باشه..شاید به حد نصاب رسیده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد