هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

نشست عوامل جاده ی طولانی مارپیچ در فرهنگسرای رسانه

بچه ها نمیدونینا این عکسارو با هزارتا بدبختی پیدا کردم!!!به سفارش نیروانا جون!!!! 

 

 

 

 

بقیه ی عکسا در ادامه ی مطلب

 

 

 

 

تورو خدا نگاه کنینا!!!الیکا پس غیرتت کو؟؟ 

 

 

 

 

 

نظرات 20 + ارسال نظر
sara چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

ایییییییییییییییییییییییییی
ریاضی خوبه.......
انسانی که هم خشک وخسته کننده وهم پول نداره
فقط باید ازمخت کاربکشی جامعه واقتصاد حفظ کنی
ریاضی وفیزیک عشقه
به خدا من سوال فیزیک رو ازسوالای عربی زودترحل میکنم!!!!!!!!!!!!!!ولی ناگفته نماند استعداد عجیبی درادبیات وعربی دارم!!!!!!!!!!!!
کامپیوترشریف مال منه.....
البته به دندونپزشکی هم علاقه دارم
بعضی وقتا فرک میکنم تغییر رشته بدم....

sara چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

بچه ها کاش ازاین اقای مهندس حسینی تو مدرستون دعوت میکردید
مخ نکات تستی فیزیک
ولی واسه ماهم به زور اومد.....
اوخی
من البته دیگه کلاسش نمیرم گرونه....
راستی یاسمین
کتاب شیمی ات راقورت بده داری؟؟؟؟؟؟؟

نه ندارم میشه راجبش توضیح بدی؟؟؟
من مبتکران با مورتیمرو میخونم!!!!

سارا چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

یه آپ باحال گذاشتم بیاین

کجاش باحال بود؟؟؟؟
خیلی غصم شده!!!!
یاد پارسال که میوفتم گریم میگیره!!!!

من چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 06:51 ب.ظ http://kamran-tafti1.blogfa.com

جدی؟
عکسای خیلی خوبی بود
مرسی که برای وبلاگت زحمت میکشی....

خواهش میکنم وظیفمونه!!!

نگارین چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

برووووو به نظرت شعر بااحساس تره یا دیفرانسیل ؟؟؟!تازه الان بازار کار رشته انسانی ازبقیه رشته ها بهتره تازه اگه نگاه کنی الان تمام مملکت وزرا ومسولایی اداره میکن که رشته تحصیلیشون چی چی بود ه؟ انسانی بوده!آره دخترخوب!

آقا دعوا نکنید نه انسانی نه ریاضی
تجربی که دعواتونم نشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

میگم اسم این خانمه که اینجور zoom کرده رو امین زندگانی چی بود؟سحر دولتشاهی؟ بابا مث که یادش رفته آقا رامبدها؟؟بچه از رو رفت انقد نگاش کردی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

عاشقتم امینم

ببخشید شما؟؟؟
چرا اسمتو نزدی؟؟
اینجا همه عاشقشن راحت باش!!!!

نیروانا پنج‌شنبه 23 آذر 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

ممنون گلو زحمت شد بخشید سپاسگزارم فراوان میسی خیلی گلی

وظیفس عزیز!!!!

سارا جمعه 24 آذر 1391 ساعت 10:57 ق.ظ

نه عزیزم هرکی ازتوخانومارفته انسانی آخرش یاخونه داره یامعلم!!!همونایی که سیاسی هستن هیچی فقط میحرفن.بعدشم وزیرامورخارجه اصلاریاضی.تمام بارعلمی کشورروبچه های ریاضی وتجربی میکشن.خانوم.تازه من عربی انسانی روخوب میزنم!آخه تویه آزمون رفته بودم عربی انسانی روزده بودم!!

سارا جمعه 24 آذر 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

نگارین جون منکه تاحالاندیدم ونشنیدم کسی بگه بازارکارانسانی خوبه.ولی واسه هرچی هم که باشی بایدجسارت داشته باشی.همین کلاس فیزیک رفتم.آقای حسینی مهندس برق وتویک روزکه اومدبه مادرس داد.بایک ششم پولی که ازمدارس توپ مشهدمیگیره اومدبه مادرس دادوبچه هاحساب کردن تویه روز2ملیون گرفت.داداش خودم یه برنامه بهش افتاده که واسش چندمیلیون میدن البته دعامیکنم قراردادش اول جوش بخوره!دیگه چه مثالی بزنم؟اینجاوب اقتصاد؟!تازه یه سال بالاترش واسه کتابخونه دانشگاهشون یه برنامه نوشت25میلیون.من اگرم جسارت کارنداشته باشم پشتوانه دارم.ولی خب انسانی من هرکی دیدم معلم شده.به جزدوست خودم که علوم سیاسی تهران میخونه.که کلاجسارت داشت.

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( تصاویری از حضور پندار اکبری در افتتاحیه فیلم ویدیویی برگشت ناپذیر )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

نگارین جمعه 24 آذر 1391 ساعت 03:59 ب.ظ

اص پس میفرماین تمام اینا که وکیلن واساتید فلسفه ومدیران وحسابدارا..بدبختن نه؟خاله بنده وکیلن واسه ی پرونده ی طلاق یک ملیون هفتصد پول گرفته بودیا اینکه دبیرا همین دبیرای پرورشی که کاردستی درست میکنن ماهانه حداقل 950تومن حقوق میگیرن هیچ کاریم نمیکنن درمورد بازار کارکه میگی من با 4 تا مشاور صحبت کردم هر4 تا شونم گفتن بازار کارش از رشته های دیگه بهتره مخصوصا ازریاضی تنوع رشته ها شم بیشتره، به نظرت مهندسی برق یا نفت واسه یه دختر اونم توجامعه ما بدرد میخوره؟آخرشم به قول خودت باید بره معلم بشه البته واسه انسانیا بد نیست واسه ریاضیا که ادعا خیلی دارن بده..به نظرم رشته های تجربی_ ریاضی هرکی بره ریسکه شما خودت داری میگی ملیونی پول کلاس میدی.. حالا اگه طرف رشته دلخواهش قبول نشد تکلیف اون همه هزینه ای که واسه کلاسا داده چی میشه؟

سارا جمعه 24 آذر 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

نگفتم میلیونی پول دادم گفتم میلیونی پول گرفته.نفت که فقط پول.من فکرمیکنم ریاضی ازهمه سختر.چون تجربی وانسانی وقتی واسه امتحاناشون درس میحونن کمک میشه مطالب توذهنشون بمونه.امامابدبختا.وقتی واسه ترم میخونیم بایدتشریحی بدیم به کنکورکمک نمیکنه هیچ که وقتم میگیره.من منظورم ازآقای حسینی این نبودکه استخدام آموزش پرورش که واسش افت کلاس داشته باشه.ایشون استاددانشگاه هم بودن.اماخودش گفت کلاس کنکورپولش بیشتره.ایشون ویه نفردیگه بهترین اساتیدفیزیک مشهدهستن.بعدشم وکیل بودن بایدم پول خوب داشته باشه چون جزء محدودرشته های خوب انسانی.ولی خداییش انسانی چندتارشته تودانشگاه داره مثل وکالت.ریاضی فقط علوم پایه پول نداره که بایدادامه تحصیل بدی.اون آقای حسینی هم به نظرمن هرچقدبگیره حلالش.چون واقعاتوپ.قصدمن توهین به کسی یارشته ای نیس.فقط خواستم مقایسه کنم.صادقانه بخوای رشته های خوب تجربی بیشترین درآمددارن.

نگارین جمعه 24 آذر 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

سارا جان به نظرمن بحث ما به هیچجا نمیرسه چون هرکدوم ازما واسه انتخاب رشته ی تحصیلیمون واسه خودمون دلایلی داشتیم و نمیتونیم همدیگرو قانع کنیم من میگم بیخیال شیم یاسی بیچاره یه چیزی گفت پشیمون شد!

راست میگه بابا!!!
تازه یعنی سناتونو پرسیدم!!!!

سارا شنبه 25 آذر 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

باشه .شماهنوزطرفدارجناب زندگانی هستید؟دعامیکنم یه روزعین من بشیدوعبرت بگیرید!!!!!

سارا توهم از بعد از اینکه امین زن گرفت پاک زد به سرتا!!!!!
البته شایدم فشارای کنکوره!!!!!!

نگارین یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

بابا جان مگه بدبخت چکار کرده؟؟ سارا حالا تو ازش خوشت نمیاد یکار نکن بقیه هم ازش بدشون بیاد گناه داره بخدا چکارش داری ای بابا..

سارا یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

!!!!!اگه بچه واقع گرایی ودرس خونی باشی چندسال دیگه میفهمی.ببخشیدمن برم شماخوش باشید.تاحالابه این فکرکردیدچراماچندتا من وشهرزادوفرزانه وناشناس نظرمون برگشت.؟؟؟البته فرزانه نمیدونم زیاد.

نگارین یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 06:17 ب.ظ

اصلا ربطی به درس نداره الان شما میای نت چه طرفدار زندگانی باشی چه نباشی درهرصورت وقتت تلف کردی دراینکه واقع گرا و درس خونم شکی نیس چون فقط 5_6 دقیقه بین درسام واسه رفع خستگی میام اینجا که وقتی ضدحالای جناب عالی رو میبینم حالم گرفته میشه!

sara یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

خوشحالم.................
فراموش نکن من واسه بی حوصلگی میام وشما واسه
اخبارجدید.نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

منظورازدرس خوندن وقت تلف کردن نبود گفتم بااون شرایط چندسال دیگه میفهمی
اگه اون شرایط داشته باشی!!!!!!!!!!!!!!!!
من واسه خبرای کنکورمیام////
کنکورشد6تیر

[ بدون نام ] یکشنبه 26 آذر 1391 ساعت 07:06 ب.ظ

تازه نگارین جون من بیکارنیستم هی کامپیوترروشن کنمن که
بااگوشی پرسه میزنم بین هردرس

برای هردوتاتون متاسفم ما خیر سرمون اینجا دوستیم دوستا میتونن نظرات متفاوتی داشته باشن!!!
هرکس به خودش مربوطه میتونه با برنامه ریزی به همه چیز برسه!!!
حتی اگه طرفدار امین باشه و بچه درس خونی هم باشه!!!!
مثه من:
یه ربع میام اینترنت هم وبو به روز میکنم هم کارای دیگمو!!!
بعد یه ربع هم درسمو میخونم!!!به همه ی کارامم رسیدم خداروشکر!!
بعدم با جفتتونم خجالت بکشید ده سال کوچیکتر از سنتون حرف زدین!!
از هم دیگه معذرتخواهی کنین روی همو ببوسین وگرنه با جفتتون قهر میکنما!!!(حالا اصن مگه من چه تهفه ای هستم!!!)
بوس کردین همو؟؟؟معذرتخواهی کردین؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد