هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

پیدا کنید پرتقال/پرتغال فروش را!!!!!

بچه ها هرکی تونست بگه امین کدوماشونه؟؟؟!!!! من یه جایزه بهش میدم!!!! 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 06:27 ب.ظ

هیچکدوم اون عکس فوتوشاپ.

ساراجونی منظورتو نفهمیدم!!!!
آی کیوم پائینه!!!!

نیروانا چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 11:04 ب.ظ

این عکس جدیده؟؟؟؟؟؟؟؟

نیروانا چهارشنبه 1 آذر 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

فقط توقسمت اول به رنگ آفتاب امین بود؟جواب بده لفطا

فکر کنم چون بقیشو ندیدم!!!!

سارا پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 06:28 ق.ظ

راستی به رنگ آفتاب نه دانلودشد.نه میشدآنلاین ببینم.نیروانافرک کنم جناب زندگانی خودشون این مستندساختن.گوینده ش حتماخودشونن.ولی خب فقط تویه قسمت بایدسوژه باشه.دیگه.

نه قرار بوده نویشنده و گوینده و کارگردان باشه ولی من که تیتراژشو دیدم فقط اسمشو به عنوان مهمان نوشته بودند!!!!

نگارین پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

معلوم خوب همون کت مشکیه سمت راستیه سیبیل داره!
حال میکنید تیزهوشیو!

نیروانا پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

ممنون ساراجون که جواب دادی

صبا پنج‌شنبه 2 آذر 1391 ساعت 05:19 ب.ظ

کربلا در سینه اش پنهان هزاران راز دارد
هر زمان یک راز از اسرار خود ابراز دارد
مکتب خلقت ندارد چون حسین آموزگاری
این چراغ آسمانی نور انسان ساز دارد


سلااااام به روی ماه دوستای گلم
یاسی
یسنا
سارا
نگارین و.........
دلم براتون تنگیده
ممنون یاسی جونم ولی ندانلودید
این برنامه کی میذاره؟
راستی امین عجب بامزه و خوشمل شده تو اون عکس
برعکس....
خب دیگه چیکار کنم

نیروانا یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

سلام گلم خوبی ؟فکرکنم دوباره تو فیسبوک هواداراش عکس جدید از تئاتر گذاشته باشن یه سر بزن اگه بود بذار ممنون

نیروانا یکشنبه 5 آذر 1391 ساعت 10:55 ب.ظ

این عکسای جدید تئاتره برای من باز نمیشه لطفا بذارشون تو وبت
http://theater.ir/fa/photo_report.php?cat=1919

بچه ها من دراین ایام مسافرت بودم برای همینم جواب ندادم شرمنده ی همتونم!!!!

DRAGON شنبه 11 آذر 1391 ساعت 06:46 ب.ظ http://WWW.KINGTEMP.BLOGFA.COM

سلام دوست عزیز وبلایگ زیبایی دارید.انجمن طراحان کینگ تمپ اولین و بهترین وبلایگی است که جدید ترین طراحی های خود را به صورت رایگان در اختیار بازدید کنندگان عزیز میگذاره.با لینک کردن وبلایگ ما و بعد از لینک کردن به ما اطلاع دهید تا ما شما را در وبلایگ کینگ تمپ لینک کنیم .دوستان خود را از جدید ترین طراحی های کینگ با خبر کنید.کینگ تمپ برای شما قالب های جدید و صد ها کد جاوا و کد موزیک و...برای شما داره لطفا آدرس وبلایگ ما را در وبلایگ خود لینک فرمایید.اسم وبلایگ /انجمن طراحان کینگ تمپ(قالب.کد های جاوا.و...)آدرس وبلایگwww.kingtemp.blogfa.comا

پدیده راینی شنبه 8 تیر 1392 ساعت 12:55 ب.ظ

اونی که بالاسر امیر جعفری واستاده*عین گل داره میخنده!!!یه گل قرمزم دستشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد