هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

عکس های جدید صفحه فیس بوک

بچه ها اینم چندتا عکس جدید که تو صفحه فیس بوک هوادارانش بود : 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیروانا شنبه 13 آبان 1391 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام من که عذر خواه کردم چرا جواب نمیدید؟دیگه چطوری باید بگم ببخشید به خاطر خبر غلطم

عزیزم من اصلا قصد بدی نداشتم اصلا هم تقصیر تو نبود من به عنوان یه مدیر وبلاگ این اشتباهو کردم تقصیر تو نیست عزیزم!!!!
من دیروز تو صفحه فیس بوک هواارانش دیدم برای اینکه دوباره اشتباه نگم گفتم مطمئن نیستم!!!همین!!!!!!
راستی رفتین اختاپوسو ببینین؟؟؟؟

نیروانا شنبه 13 آبان 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

ممنون که جواب دادی ؟آره رفتم جالب بود تو رفتی ؟میدونی تو فیسبوک امید زندگانی چی نوشته؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد