هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

معذرت خواهی

بچه ها من یه معذرت خواهی به شما بدهکارم!!!!بابت اینکه اطلاع رسانی اشتباهی رو داشتم!!! 

 

البته تا بخشی تقصیر من بود یه دوست نازنینی به من اطلاع دادند که طلسم شدگان رو آی فیلم 

 

یکشنبه ۷ آبان میذاره !!!! منم نمیتونستم تو سایت آی فیلم چک کنم چون فقط جدول برنامه  

 

همون روزو مینویسه!!!! حالا فکر کنم که یکشنبه هفته ی آینده بذاره!!!بازم از این بابت مطمئن  

 

نیستم!!!! 

 

یه معذرت خواهی دیگه هم بدهکارم اینکه خبرتون نکردم که جمعه ی هفته ی پیش نقد اختاپوس 

 

با حضور جواد هاشمی و امین زندگانی و مسعود اطیابی در برنامه هفت بوده!!!! 

 

خودم هم یکشنبه فهمیدم !!!! 

 

بازم از همهی عزیزان معذرت خواهی می کنم!!!!ببخشید!!!! 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد