هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

نمایش جدید رضا گوران با بازی امین زندگانی و سحر دولتشاهی

رضا گوران کارگردان نمایش «جاده طولانی مارپیچ» اظهار داشت: موضوع این نمایش بر اساس دو فیلم پیش از طلوع و پیش از غروب است که با حضور امین زندگانی و سحر دولتشاهی در آبان ماه به روی صحنه می رود.
وی ادامه داد: در ابتدا قرار بود که نمایش «اگوست در اوسیچ کانتی» را اجرا کنم اما با رد شدن آن نمایش، محمد چرمشیر این متن را به من پیشنهاد کردند و من هم پس از خواندن متن آن را پسندیدم و هم اکنون نیز مشغول تمرینات پیش از اجرای نمایش هستیم.
این کارگردان عنوان کرد: اجرای این نمایش برای من یک چالش بود زیرا برای اولین بار قرار است متنی را کار کنم که قبل از آن در مورد شیوه اجرایی آن هیچ تصمیم گیری خاصی نداشتم زیرا من همیشه همه کارهایم را خودم می نویسم.
گوران تصریح کرد: داستان این نمایش در مورد رابطه یک نویسنده با زنی است که یکدیگر را ملاقات کرده و قرار گذاشتند که بعد از شش ماه دوباره همدیگر را ببینند اما این اتفاق نیافتاده و آنها با گذشت ۱۰ سال در نقطه ای دیگر هم را ملاقات می کنند...
گفتنی است نمایش «جاده طولانی مارپیچ» نوشته محمد چرمشیر و کارگردانی رضا گوران از ۲۵ آبان ماه در تالار چهار سو به صحنه می رود.

نظرات 4 + ارسال نظر
نیروانا پنج‌شنبه 4 آبان 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

ممنون گلم به خاطر خبرای دست اولت

نیروانا جمعه 5 آبان 1391 ساعت 10:44 ب.ظ

گلم قراره از یکشنبه شبکه آی فیلم سریال طلسم شدگان رو نشون بده ساعت 18:30هرشب

دستت درد نکنه گلم که خبر کردی!!!!!!!
راستی بچه ها من امروز میخوام برم اختاپوسو ببینم!!!!

سجاد شنبه 6 آبان 1391 ساعت 04:33 ب.ظ

سلام خوبین ممنون اززحمتتون
میخوام بگم که این نمایش ۲۰ آبان میره رو صحنه

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با دو پست به روز شد :

پست اول با عنوان / عکسی اختصاصی

پست دوم با عنوان / فیلم تلویزیونی ( بیگانه با خود ) به کارگردانی جمشید بیات ترک
به نیمه راه رسید

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد