هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

دانلود فیلم یه اشتباه کوچولو

آخ!!!!!!ببخشید بچه ها که من دیشب نتونستم خبرتون کنم و بگم که شبکه ی دو میخواد  

 

فیلم یه اشتباه کوچولو رو بذاره!!!!!یعنی اصلا نمیدونستم!!!!!خودمم پا کامپیوتر بودم!!!!!! 

 

پدر بهم گفتن!!!!!!فکر کنین!!!!!!!بابامم دیگه میدونه!!!!!!!! 

 

بگذریم!یه معذرت خواهی به همتون بدهکارم چون خبرشو رو وب نذاشتم!!!!!اما....... 

 

اما اینم لینک مشاهده ی مستقیمشه!!!!!راحت میتونین ببینین!!!!  

 

خداوکیلی امین اینجا مثه این اواخواهریاس!!!!!

 

بازم معذرت میخوام!!!! 

 

مشاهده ی آنلاین

نظرات 5 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 02:16 ب.ظ http://newmidwife.blogsky.com/

اصلا به این نقش نمی اومد!!!!

وای نگین تورو خدا!!!!
لااقل نقش آدمایی که چشاشون ضعیفه رو خوب بازی میکرد!!!!
به نظر من که میومد ولی نظرتون محترمه!!!!
نباید این حرفو اینجا تو وبلاگ هوادارا میزدین!!!!
الآن بچه ها میریزن سرتون!!!!!

باران پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 08:37 ب.ظ

تکرار نداره یسنا جون؟ اگه میشه عکسهای فیلم هم بذار ما که ندیدیم لااقل عکسهاش رو ببینیم.

باران پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

ببخشید گلم وبلاگتو با یسنا اشتباه گرفتم یاسی جونم

نگارین پنج‌شنبه 13 مهر 1391 ساعت 11:49 ب.ظ

یاسی گفتی پدر بتون خبر فیلم دادن؟!
من کل بچه های کلاسمون
عمه،خاله ،دایی ودوتن ازدبیران گرامی به طور هماهنگ موضوع اس ام اس شون این بود "نگارین بزن شبکه دو "شهره عالم شدم!
به نظرم امین خیلی قشنگ بازی کرده بود کی میگه ب این نقش نمیاد برم براش؟؟؟

آره خیلی به نقشش میومد خیلی قشنگ بازی کرد متفاوت بود!!!

مهندس چهارشنبه 9 اسفند 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام یاسی جون
من که نتونستم ببینمش مشاهده یانلاینش نمی یاد واسم اگه بشه دانلودشو بذاری ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد