هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

یادگاری

بچه ها نگاه کنین این یه یادگاری که مریم همکلاسیم برام نوشته!!!! 

 

میدونه من هوادار امینم حالا تورو خدا نگاه کنین: 

 

جوانی شمع ره کردم که جویم زندگانی را           نجستم زندگانی را و گم کردم جوانی را 

 

امید وارم همیشه در زندگانیت امین باشی!!!!به دیگران احسان کنی و امیدتو از دست ندی!!! 

 

و یه اسب سیاه (سیاوش) داشته باشی!!!! 

  

 راستی توی زندگانیت همیشه به آخوندها احترام بگذار!!!! 

 

امیدوارم سال دیگه هم باهم باشیم!!!! اگه بودیم که هیچی اگه نبودیم امیدوارم ماه های خاص 

 

معنوی مثه ماه رمضان و ماه محرم(ماه های اکران) بت خوش بگذره!!! 

 

برنامه های نوجوانان رو فراموش نکن حتی اگه توشون عجوزه باشه!!!!! 

 

همیشه هم راه هایی رو انتخاب کن که به بهشت برسه!!!!! 

 

بای!بای! 

 

                            مریم پورپیرعلی            

نظرات 11 + ارسال نظر
تربچه جمعه 7 مهر 1391 ساعت 05:05 ب.ظ http://postale.blogfa.com

سلام
خوبی؟
کارت پستال اگه میخوای بیا وب من

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

ممنونم از دعوت شما .

موفق باشید . یا حق .

یاسی شنبه 8 مهر 1391 ساعت 07:08 ب.ظ

خب کی الآن آنلاینه؟؟؟

صبا شنبه 8 مهر 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

نگاااااریییییینم
دیدی چی شد اییییینهمه سر نقش مقابل امین بحث کردیم آخرش اولین فیلم شد نصیب الیکا
بابا شانسو برم
نگااااارییییین زودتر کارگردان شو یه کاری بکن دارم دق میکنم

نگارین شنبه 8 مهر 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

صپا جون غمت نباشه
از لج الی هم که شده کارگردان میشم!
اصلا غصه نخور..

صبا یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

بچه ها من بدجووووووووووورییییییییی دلم گرفته

مهدی یکشنبه 9 مهر 1391 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام...

زنده باد به وبلاگ زیبایتان...

چقدر با حوصله و زیبا و تر و تمیز...خیلی لذت بردم...

درضمن:دوست بسیار بسیار باهوشی دارید...
از هوش سرشارش کاملا معلومه که لیاقت دوستی رو داره...

جدا نوشتشون تحسین برانگیزه...خیلی عالی و قشنگ...
من واقعا لذت بردم...

ممنون اول از شما بابت زحماتتون...
دوم از دوستتون بابت نوشته و هوش سرشارشون...
یا علی...

علی یارتون!!!

پارسا دوشنبه 10 مهر 1391 ساعت 02:46 ق.ظ http://partisanpasha.persianblog.ir

سلام دوست عزیز
امین زندگانی واقعا بازیگر خوبی هستند و وبلاگ بسیار زیبایی برای این هنرمند ارزنده کشورمون زدید بهتون تبریک میگم
با تبادل لینک موافقم
لطفا شما منو با اسم وبلاگ اولین طرفدار شهاب حسینی و پارسا پیروزفر لینک کنید بعد به من بگید که شما رو با چه اسمی لینک کنم
امیدوارم دوستی با دوام و طولانی با هم داشته باشیم
موفق باشید

سارا چهارشنبه 12 مهر 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

عزیزم منظورت ازآخوندچی بود؟امیدزندگانی گفتن هیچوقت فامیلیشون آخوندی نبوده.

این مال اونموقعی بود که ما نمیدونستیم این قضیه صحت نداره!!!!

پریسا بخشنده چهارشنبه 20 مرداد 1400 ساعت 04:19 ب.ظ http://Hhkjkkmmmmm

امین زندگانی
امید وارم همیشه شاد و سر زنده باشی
:بوس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد