هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

دانلود برنامه خوشا شیراز

من برگشتمممممم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

بچه ها اینم بخش هایی از برنامه خوشا شیراز با حضور امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی!!!! 

 

رو پیکوفایله و دانلود میشه نیازی به برنامه منیجردانلود نداره!!!!!! 

 

  

 

 

 

دانلود

نظرات 5 + ارسال نظر
: sootsotak جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 04:36 ب.ظ http://sootsotak.blogsky.com/

فکر نمی رکردم امین زندگانی اصلن طرفدار داشته باشه ،ببخشید

داداششون شاید ولی خودشون که خیلی طرفدار دارن!!!!
چش ندارید ببینید به ماها چه مربوط؟؟؟!!!!!!

پگاه جمعه 31 شهریور 1391 ساعت 05:31 ب.ظ

سلام یاسی جان تو وب یسنا هم نوشتم امروز تو با هم باشیم داداشش نبود مجری گفت مریض هست و بیمارستان بوده تازه مرخص شده اگر کسی اطلاعی داره بگه براش آرزوی سلامتی داریم همچنین برای همه هنرمندان .مرسی از شما دوست عزیز

نگارین شنبه 1 مهر 1391 ساعت 01:54 ب.ظ

سلاااااام یاسی جون
الان میتونم بگم رسیدن بخیر خانمی..؟؟
sootsotak جان فعلا که میبینی کلی طرفدار داره
اگه هم کسی چش نداره دیگه مشکل خودشه
درست نمیگم یااااسی؟

کاملا کاملا درست میگی!!!!!!!!!!!

پگاه سه‌شنبه 4 مهر 1391 ساعت 12:07 ب.ظ

یاسی جان سلام با هم باشیم تا 2 هفته دیگر بیشتر ادامه نداره اگر کسی از بچه ها تو شبکه های دیگه اجرای امید را دید اطلاع رسانی کنه من به یسنا هم گفتم .مرسی از شما

پدیده راینی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 10:49 ق.ظ

من دانلود کردم ولی نشون نمیده!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد