هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

اکران پیشونی سفید

بچه ها اگه جمعه این هفته برنامه هفت رو دیده باشین خبر داد که فیلم پیشونی سفید بعد از  

 

فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه اکران میشه! 

 

نوبت اکران فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه هم تا آخر شهریوره! 

 

حالا اگه میتونین تو مهر برین سینما!!!!! 

 

البته مامانه من از خوده من برای دیدن این فیلم مشتاق تره!!!!!!

نظرات 15 + ارسال نظر
نگارین شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:20 ب.ظ

سلام
رسیدن به خیر یاسی خانم..
بگو ببینم اطلاعات جدیدی که بدست اوردی چین؟
جدی جدی اون پسرعمو امینه؟
اه الیکا و داداشش چقد بی ریختن البته پسر عمو امین هم همینطور فقط امین خوبهههه..

یاسی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:23 ب.ظ

من کی گفتم اون پسر عمو امینه؟؟؟؟؟
هنوزم از سفر نیومدم کافی نتم!!

یسنا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:26 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

سلام به به یاسی جان
مرسی ازاطلاعات
یاسی دیگه چه خبر گلم

نگارین شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:28 ب.ظ

تو وب یسنا نوشته بخدا

یاسی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

سلامتی!!!!!شما خوبین دلم خیلی براتون تنگ شده!!!!

یاسی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

من که نمیدونم!!!!ولی اون یکی به احتمال زیاد بورژانه!!!!

نگارین شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

ا یاسی خب شد فهمیدم اون که بم گف دخترعموشم دروغ گفته البته از اولشم مطمین نبودم ..فدااات عجب آدمایی پیدا میشن
یاسی آخی امین مستاجره جدی ؟نگفت دخترخالت الیکا و امین چطور آشنا شدن؟

یاسی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:37 ب.ظ

بابا با عموش دوستن نه با خودت بعدشم زشته آدم از چه طور نامزد شدن برادر زادش بپرسه!دخترخالمم عشقه امین نیست که کنجکاو باشه!!من نمیدونم یه وقت اونم دخترعموش باشه ولی از یه عموی دیگش!!!

یاسی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

بچه ها راستی اسم فیلم آهوی پیشونی سفیدو عوض کردن گذاشتن اختاپوس!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

یاسی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

من دیگه باید برم خونه دیرم شده!!بای بای!!!۱
احتمالا پنج شنبه جمعه درستو حسابی در خدمتتونم!!!

سارا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:58 ب.ظ

ایی یی نکیسابازچه اسمیه؟وا؟مگه من غیراین گفتم؟خب خونه ش نیاوران.دیگه من چه میدونم مستاجروچقداجاره میده.گفتم چون خیلی سال نیاوران حتمامال خودش.انگارقبلاامیدجمال آبادبوده؟نه؟

نگارین شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 05:15 ب.ظ

آره راست میگه زشته بپرسه بهرحال مرررسی

صبا یکشنبه 26 شهریور 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

سلااااااام یاسی جون
جای ماهم خوش بگذرون
مرسی از این اطلاعات ولی یه اطلاعت راجع به خود امین بده

سارا سه‌شنبه 28 شهریور 1391 ساعت 07:24 ق.ظ

تروخدابیارمزت درست کن

نیروانا چهارشنبه 29 شهریور 1391 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام یاسی جون اگه میشه برنامه خوشاشیراز رو بذار رو وب چون ندیدم خیلی حالم گرفته است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد