هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

خبر ازدواج

بله بچه ها!!!!! مثله اینکه شایعه نبوده!!!!!!آقای زندگانیم به جمع متاهلان پیوستند. 

 

به لینک زیر برین همه چیزو می فهمین. 

 

لینک

نظرات 26 + ارسال نظر
مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

واااااااااااااای یاسی جووووووووووووووووونممممممممممممممم..................................................................................................

یاسی سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

بچه ها دیگه خیلی نباید قربون صدقش بریم
من که کاری به انتخابش ندارم زندگانی خودشه اما اگه قربون صدقش بریم زنش بابامونو در میاره!!!!!!

یاسی سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 07:36 ب.ظ

راستی امروز رفتم راه بهشتو دیدم.
میگم یه پیشنهاد وبلاگو برای هردوشون بکنیم؟؟؟؟

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 07:42 ب.ظ

زیادجالب نمیشه هاااااااا بازم هرجورصلاح میدونی ولی فک کنم اینکارنکنی بهتره...
راه بهشت چطوربودخانومی؟

اندر کل فیلم داشتم گریه می کردم آخرشو که دیگه نگو و نپرس!!!!

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 08:54 ب.ظ

عججججججببببببب

یاسی سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:57 ب.ظ

بچه ها راستی ژرفا و نو عروسو دیدین؟؟؟؟
ژرفا که سرعتش بالا بود راحت می تونینی ببینین.

صبا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:15 ق.ظ

سلام بچه ها
من دیشب تاخودصبح اینجاواونجابودم(وب هواداران) خبری که نبود
ولی بازم طبق معمول دیربه خبرا رسیدم
نه اینکه خبرادیربه من رسید
خب هرچندآقای زندگانی واسه هممون مهمه اماهنوزنفهمیدم زندگی شخصی و ازدواجشون شون به ماچه ربطی داره البته همچی هم نمیشه بیخیال شد
به هر حال واسشون آرزوی خوشبختی دارم
البته راجع به حرف یاسی که میگه وب رو برا هردوشون بذاریم به نظر من تا بقیه آتیشی ان بهتره این کار رو نکنین ولی بعد...

بچه ها من بعد شبهای احیا عادت کردم تاصب خوابم نمیبره و میام سراغ شماها ولی انگارشماها خواب ناز تشریف دارین ومنم

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:34 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

باشه یاسی جان ولی فعلا که زیاد نیست اون بحث پایینی بیشتر داغه

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:42 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

راستی یاسی گفتگوی تنهایی رو میتونی برام ایمیل کنی؟؟؟من هنوز ندیدمش

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 04:44 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

یاسی یه سایت اپلود فیلم میخوام

نگارین چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

بروبچ کسی اینجا ازبرنامه pc suit استفاده میکنه؟اگه کسی استفاده میکنه بم بگه راهنمای میخوام.

یاسی چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 09:48 ب.ظ

بچه ها تورو خدا این بحث ازدواجو ول کنین دیگه!!!!

نگارین چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

بچه ها من امروز رفتم از دخترعموشم پرسیدم گفت آره درسته ولی این دوتا خیلی وقت قرار ازدواج گذاشتن ولی دیگه حالا جدی شده ..اینم گفت که با امین اینا زیاد رابطه ندارن نمیدونم راست گفته دخترعموش یا نه ولی فکر کنم راست بگه چون کم نمیا ورد خدا میدونه..به هرحال من که با الیکا یا بی الیکا هوادارشممم با یسنا موافقم به فکر تولدش باشید..ناسلامتی داره داماد میشه..

مرمر چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

مرسی نگارین عزیزم

ناشناس پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 05:20 ق.ظ

سلام به همه دوستان خوبین
خواستم بگم ما ایرانی ها خیلی کنجکاویم من نمیدونم به ما چه که امین ازدواج کرده یانکرده ما به زندگی شخصی مردم چیکارداریم
یا اینکه شایعه است یا حقیقت داره کی دروغ میگه کی راست میگه اینجا دنیا مجازیست نمیشه زیاد اعتماد کرد
ازکجا مطمئنین که امین اصلا فیس بوک داره یانه
خیلی ساده تشریف دارین
من ازتون میخوام که با زندگی شخصی مردم کاری نداشته باشین
وزود قضاوت نکنین
بازهم خواهش می کنم

سارا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 11:20 ق.ظ

خواهرجونای عزیزم بیخیال بشیم بابا.ایشاالله خوشبخت شن.

یسنا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

سلام یاسی من نتونستم فیلمو اپلود کنم بعد میفرستمش تو اپلودش کن من از توی وبت برمیدارم .راستی توی وبلاگهای دیگه پیام میذاری برای تولد امین ؟؟؟قبلش بیان تبریک بگن بهتره تو اینطور فکر نمیکنی؟؟

یسنا پنج‌شنبه 26 مرداد 1391 ساعت 09:30 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

ای بابا من همیشه میام اینجا سر میزنم یاسی؟؟؟!!!!!
هر وقت اومدم یه نشونه میذارم بفهمی

نگارین جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 01:16 ب.ظ

ای بابا بروبچ کجایید؟یعنی امین زن گرفت دیگه نباید سربزنید؟
مرمر کجایی؟
بچه ها چی میشد یهو خبر گزاری بگن این خبر شایعه ست؟؟؟اونوقت ی هفته میموندیم تا از شک دربیایم..

یسنا جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 03:03 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

نگارین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 02:24 ق.ظ

کسی اینجا هست؟؟
یاسی؟
مرمر؟
یسنا؟
سارا؟
صبا؟
زهرا؟

یسنا شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 05:02 ق.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

من هستم الان

نگارین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 02:13 ب.ظ

بچه ها شبکه آذربایجان ژرفا رو گذاشته..

آره منم اومدم بگم گفتم به صورت آنلاین که رو وب گذاشتم دیگه نیازی نیست برا همینم نگفتم.

نگارین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

یاسی خدایش از اینکه همچین بازدید کننده داری باید به خود ببالی خداییش حال میکنی؟
صبچ تا شب اینجام! راستی چرا خبری ار مرمر نیست؟

صبا شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام بچه ها
باوجود اینکه احساس خودم و اجع به نامزدی داداشم گفتم ولی...
امان از دس نگارین خانم شیطون خیییییلی بامزه ای عزیزم
هم از پیام دوماد چقد قشنگه... و هم از اینکه گفتی اگه خبگزاریها اعلام کنن...
کلی خندیدم یعنی بعضی حسهای بد رو فراموش کردم

نگارین یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

قربونت برم عزیزم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد