هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

اطلاعیه

بچه ها شبکه ی چهار می خواد تله فیلم ژرفا با بازی امین زندگانی و شبنم مقدمی رو بذاره. 

ساعت ۲۰:۳۰  یادتون نره ها!!!!!! 

 ۲۰ مرداد.

نظرات 6 + ارسال نظر
مرمر پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

یاسی جون سلام خوبی؟مصاحبه امین توبرنامه دوستان دیدی؟

میترا پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام یاسی جان مصاحبه مال چه تاریخی هست که مر مر میگه

مرمر جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 12:06 ق.ظ

میتراجون این همون یدفعه ای هست که اورده بودنش...

[ بدون نام ] جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 01:44 ق.ظ

نه بابا!
من اون موقع اصلا طرفدارش نبودم!اصلا خیلی نمی شناختمش
من اون موقع عین بچه مثبتا داشتم درس می خوندم.

مرمر جمعه 20 مرداد 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

عجب میدونی من نه دیدم مصاحبشونه دارم میخواستم ببینم یاسی داره که بره دانلودبذاره؟

زهرا شنبه 21 مرداد 1391 ساعت 02:50 ق.ظ

سلام یاسی جان من فبلا وبتون اومده بودم ولی نظر نذاشتم
وبلاگتون خیلی قشنگه مخصوصا قالبش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد