هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

مجله ها

بچه ها اینم مجله هایی که سفارش داده بودین.همش همین بود. 

 

 دانلود مجله پروانه ها(جشنواره فیلم کودک و نوجوان) 

  

دانلود روزنامه جام جم(سریال خاطرات مرد ناتمام) 

  

دانلود مجله همشهری(ملک سلیمان) 

  

 دانلود مجله خانواده سبز(۱) 

 

دانلود مجله خانواده سبز(۲) 

 

دانلود مجله خانواده سبز(۳) 

  

دانلود مجله روزهای زندگی(۱) 

 

دانلود مجله روزهای زندگی(۲) 

 

دانلود مجله روزهای زندگی(۳)

نظرات 4 + ارسال نظر
یاسی سه‌شنبه 17 مرداد 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://funs-of-amin.blogsky.com

بچه ها ببینین من هر روز کلاس زبان از ساعت یه ربع به ۲ تا حدودای ۵ دارم.من هر روز به وب میامو نظرای تک تک شما عزیزارو می خونم.هر سفارشی دارین یا پیشنهادی دارین بگین. سعی می کنم همشو انجام بدم.در مورد برنامه گفتگوی تنهایی هم باید بگم که آقای زندگانی چهارشنبه اون هفته اومدن من برنامه رو ضبط کردم ولی آپلودش خیلی طول میکشه.آپلود شد حتما میذارم همه استفاده کنن.امکان داره بعضی وقت ها یه سوال همگانی بذارم یا یه بحث که خواهش میکنم ازتون توش شرکت کنین.

نگارین چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 10:50 ق.ظ

باشه عزیزم یاسی جون خیلی ممنونم وبلاگت عالی شده راستی تو فکرم ی وبلاگ بزنم ولی نمیدونم باید چطوری اخبارو مطلب جدید پیدا کنم؟

میترا چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام یاسی جان مرسی بابت مجله ها اگر مجله های جدیدی هم با ایشون مصاحبه داشتند بنویس تا تهیه اش کنیم مرسی منتظر ژاسخ هستم.باز هم تشکر زحمت کشیدی

مرمر چهارشنبه 18 مرداد 1391 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام یاسی جون مرسی عزیزم بابت همه چی وبلاگتم خیلی قشنگ شده فقط این مجله هابرامن اصلانمیادش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد