هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

شایعه

بچه ها باید بگم این شایعه ی اخیر در مورد آقای زندگانی اصلا صحت نداره و یک سری از افراد که موفقیت ایشونو نمی تونن ببینن این شایعه ها رو براشون درست می کنن. 

                                                                                با آرزوی موفقیت برای آقای زندگانی

نظرات 6 + ارسال نظر
مرمر یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 06:15 ب.ظ

واقعاااااااااااااااا؟چطور؟
خیییییییییییییلی خوشال شدم یاسی جوووووووووون
مرسییییییییییییییییییی...

من که کاری نکردم .مهم خودش بود باید از خودش تشکر کنیم.

نگارین یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

سلام یاسی جون
من آقای زندگانی رو خیلی دوست دارم طوری که تصویر زمینه گوشی ولپ تابم عکسای خوشجل ایشونه دنیا را شادشاد وشادی رادنیا دنیا آرزومندم اگه میشه عکسا ی نشست واسم بفرست قربونت برم..اینم ایمیلمه؛zendeganiiinegarin@yahoo.com

آزاده یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

آفرین یاسی جون عزیزم کار رو تمام کردی تشکر عزیزم

؟؟؟ دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

گفته بودم اگه صحت داشته باشه نظرک کاملا برمیگردهحالاکه صحت نداره نظرم یه جور دیگه کاملا برگشت

افسانه جمعه 15 دی 1391 ساعت 03:07 ق.ظ

یاسی جون من هم یکی از طرفداران امینم خیلی دوسش دارم اما میخواهم بگم چند درصد مطمئنی امین باالیکا ازدواج کرده من خودم توی رادیو چند ماه بیش شنیدم که خودش گفت شایعه است در ضمن بعد از اون مصاحبه تو برنامه سریال های دفاع مقدس که اوردنش حلقه دستش نبود حتی اون شرف والشمسی که همیشه دستش میکرد هم دستش نبود به نظر من این کار امین نشون دهنده اینه که میخواسته بگه ازدواجش شایه بوده حالا خدا کنه که واقعا شایه باشه چون من بدون امینم میمیرم درضمن خوشحال میشم اخبار راجبع امین را برام هراز چندگاهی ایمیل کنی ممنون

افسانه جمعه 15 دی 1391 ساعت 03:11 ق.ظ

راستی یادم رفت ایمیلم را برات بفرستم AFSANEH73@YAHOO.COM

عزیزم آخه باهم دیگه عکس داشتن!!!!
توی برنامه خوشا شیرازم گفتن!!!!
چه جوری میخوای ردش کنی؟؟؟؟
ایول انرژی مثبت!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد