هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

نشست فیلم راه بهشت در ارسباران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 02:03 ب.ظ

درود بر یاسی یک سوال داشتم نظر خصوصی میگذارم این چیزهایی که گفتند من باور نمیکنم از شما یک درخواست دوستانه دارم اینه راست هست یا نه با یک اشاره کوچک جواب من رابدید اصلا قصد فضولی ندارم. با یک دنیا موفقیت برای شما

نگارین یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

الهی من بمیرم واست با این ژستای قشنگت!موفق باشی کور شه چشی که نتونه موفقیتت ببین به جان خودم اگه کسی خواست دوباره واسش شایعه درست کنه بامن طرفه!

نگارین یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 07:35 ب.ظ

ن عزیزل صحت نداره

نگارین دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

یاسی جون من نمیتونم تو وب سارا جون نظر بذارم اون کد امنیتی نمایش داده نمیشه از طرف من از سارا عذر خواهی کن بش بگو نگارین همچنان بازدید میکنه از وبش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد