هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

دانلود آلبوم هفت ۱و۲

اینم از سوپرایز من!!!! 

 

آلبوم هفت ۱و۲ 

 

تا جایی که من میدونم آهنگ پینوکیو رو آقای زندگانی خونده حالا باقی دیگشو نمیدونم!! 

 

خودتون دیگه تشخیص بدین!!!!  

 

ببخشید چون خیلی قدیمیه کیفیت خیلی خوبی نداره!!! 

 

 

دانلود آهنگ عزیز تنها  

  

دانلود آهنگ عزیزترین  

  دانلود آهنگ بی گناه  

 

دانلود آهنگ غریبه 

 

دانلود آهنگ هفت 

 

دانلود آهنگ پینوکیو 

 

دانلود آهنگ لحظه ی دیوونگی 

 

دانلود آهنگ نامهربون 

  

   دانلود آهنگ پسرک روزنامه فروش 

 

دانلود آهنگ هم نفس 

 

دانلود آهنگ شومینه 

 

دانلود آهنگ تولد 

 

خب دیگه با این آهنگا لذت ببرین!!! 

 

خدا وکیلی من که خیلی سبک خوندنشونو دوس داشتم!!۱ 

 

خیلی دلم میخواد نظر شماهارم بدونم!!!

 

  

 

نظرات 13 + ارسال نظر
نیروانا سه‌شنبه 19 دی 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام خوبی گلم ممنون از آپت عکسارم بذار لطفا

مطهره چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

امین زندگانی معــــــــــــــــــــــرکس کلا
راستی شما چند سالتونه یاسی جون؟

واقعا آدم باحالیه!!!!(با اون صداش)
بنده ۱۵ ساله ام شما چند سالتونه؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

اخرین هم نفس وپینوکیو روجابه جا گذاشتی

نه منبعی که ازش دانلود کردم اسمشونو جابجا نوشته بود!!

سارا چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 03:02 ب.ظ

پینوکیوگوشیدم.صداش به هرکسی میخوردالا زندگانی.اصلاچی بود؟معنی ومفهوم آهنگ رومیشه برام توضیح بدی؟

سارا تو با امین قهر کردی به من چه؟؟؟

سارا چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

امین کیه؟من باآقای زندگانی قهرم؟نخیرعزیزم من بچه نیستم به سن قانونی رسیدم.فقط ازکالا،اجناس،دوست .و.....!!که مد میشه یه ذره بدم میاد.فقط یه ذره!!درمورداون قولتم که گفتم دیگه عیب نداره من forgettingمیگیرم.نمونه ش دیروزاینقدباحال بود.سرگیج شدوخوردبه صندوق.خودم چیزی یادم نمیادفقط یادمه مامانم بغلم کرده بود.وحرص میخورد!!

مواظب باش عزیزم!!!
قولمو خودم یادم اومد ولی سر جمع شاید یه ساعتم نشه که میام نت!!
هی میامو میرم!!!
بعدشم آقای زندگانی و گروه هفت اولین بازیگرایی بودن که خوندن پس
مد نبودن!!!!

مطهره پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 11:13 ق.ظ

چه جالب منم 15سالمه اول دبیرستانم شمام اول دبیرستانید دیگه نه؟
آره صدای امین زندگانی خیــــــــــلیباحالــــــــه

بله اولم!!!!
من منظورم همه چیش بود نه فقط صداش!!!
به قول مریم پورپیر که فکر کنم دیگه همتون بشناسینش صدا امین مثه
آقا ببرس!!!!

مطهره پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

مثه کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آقا ببره هست تو قصه ها !!!!

مطهره پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

راستی امین تو فیس عضوه؟

بله ولی چون درخواست دوستیش زیاده نمیتونی باهاش دوست شی!!!
تازه چیز مهمی هم رو فیس بوکش نداره!!!!

سارا پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

وا؟من چکاربه هفت دارم.خودجناب زندگانی مد هستن.ازاینکه آدم واقع بینی هستم بدم میادولی چه کنیم بایدهمه چیزروباخوب وبدش ببینیم.

خب آخه کی اصن گفته مد بده؟؟؟؟
که تو حالا میخوای ثابت کنی یکی از خصوصیات بد زندگانیه؟؟؟

مطهره پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 07:55 ب.ظ

آره تاحالا تو پیجش رفتم ادش کردم ولی نوشت که از بس دوستاش زیاده نمی تونم ادش کنم ولی فک کردم تقلبیه
چه جالب آقا ببره ی تو قصه ها
راستی شما اهل تهرانی؟من مشهدی ام

خیر بنده اصفهانیم!!!!
همشهری مامان امین و فامیلای مادریش!!!
بابام هم تهرانیه تهران پارسی هم محله ای امین اینا!!!!

سارا پنج‌شنبه 21 دی 1391 ساعت 10:02 ب.ظ

مطهره سلام همشهری!منم که مشهدی ام.

سارا جمعه 22 دی 1391 ساعت 12:44 ب.ظ

ا یاسی خودجنابشون گفتن ازمد شدن ....بدشون میاد.بیخیال بابا.این قصه سردرازدارد.یاسی باهام قهرنکن.میخواستم اذیتت کنم.کاش منم میدونستم مامان بابام کجایین؟فعلابرم.

لوسسس!!!!

س جمعه 22 دی 1391 ساعت 02:45 ب.ظ

به نظر من سبک خوندنشون خیلی هم مزخرفه

شما؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد