هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

چند عکس!!!

اینم چندتا عکس جدید!!! 

(برای نیروانا خانوم که خسته نشن که هی میان وب!!!) 

 

 

 

 

برای دیدن بقیه ی عکس ها به ادامه ی مطلب برین!!!

 

 

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
پریا شنبه 16 دی 1391 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.kimiyaye-saadat.blogfa.com

سلام وبلاگت فوق العاده است...
اقای زندگانی از نظر من یکی از بهترین و مومن ترین بازیگران تلویزیون و سینما هستند..
ان شاء الله که همیشه موفق باشن.
ممنون میشم اگه به من هم سر بزنی یاسی جان

سارا یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

سلام آخی آقاه میرباقری!‎آخی آدم بی ادعا.

گل گفتی!!!!
این روزا آدم بی ادعا کم پیدا میشه!!!!
البته ما که منظور شما رو فهمیدیم ولی خب...!!!

سارا یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

جناب زندگانی لبنان رفتن یاغزه؟؟؟اوووووف این جناب زندگانی محترم داره خیلی دیگه ازاون معصومیتی که توچندتافیلم به دست آورده خوب استفاده میکنه ها.این همه بازیگر.اونوقت....ببخشیدبابا.اعصابمون روبیخودخوردنکنیم.راستی یاسی دیدی زیرقولت زدی؟

چه قولی؟؟؟؟؟؟
لبنان رفته!!!دوستان ببخشید مغز خر نخوردن که بخوان برن وسط آتیش فیلم بازی کنن!!!
بعدشم ساراجون چیکار به بچه مردم داری یا بهتر بگم شوهر مردم!!!
بذار فیلمشو بازی کنه و پیشرفت کنه!!!
ما که بخیل نیستیم!!!ها؟

نیروانا یکشنبه 17 دی 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام یاسی جون ممنون به خاطر عکسا . یاسی داشتیم !!!! حالا کارت به جایی رسیده به من تیکه میندازی؟؟(شوخی)

نه والا ولی دخترم یه خورده نمیخوای توقعتو از آدم پائین بیاری!!!
مگه این تحفه چقدر کار میکنه که تو هرروز از من انتظار یه آپ جدید داری؟

سارا دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

توخبراخوندم که رفتن غزه.ولی چه کسی کجا؟عزیزم فعلاآتش بس.!!بخوادکسی شهیدبشه اولیش منم.اینکه گفته بودی موقع مدرسه هادیگه وب نمیای.منم قول داده بودم دیگه آپ نکنم وب روکه کلا آف کردمش!اشکالی نداره منم گاهی وقتاحرفام یادم میشه.الانم که موقع امتحاناس درس روگذاشتم کنارفقط پیش میخونم.هفته دیگه تولدنگارین اگه نبودم ازقول من تبریک بگید.فرک اولین نفرباشم.

وا چه جالب یادم نیس!!!!

نیروانا دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام یاسی جون بابا اختیار داری تو آنلاین آنلاینی راستی تو سایت سحر دولتشاهی ها هم از نشست رسانه شون و خود تئاتر یه چند تا عکس جدید بود اگه خواستی بذار

چندتا عکس جدید و کلی سوپرایز دارم!!!!
حدس بزن!!!
اگه بفهمی که دیوونه میشی!!!!

نیروانا دوشنبه 18 دی 1391 ساعت 11:00 ب.ظ

بابا یاسی حدسو بی خیال جون امین زودتر عکسا و خبر هارو بذار من دارم منفجر میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد