هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

دانلود آهنگ سریال طلسم شدگان

بچه ها اینم از آهنگ سریال محبوب من طلسم شدگان!!!! 

 

برای دانلود روی عکس کلیک کنید: 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
مرمر جمعه 24 آذر 1391 ساعت 06:18 ب.ظ http://delaaraamam.blogfa.com/

سلام یاسی جونم.
بی معرفت یوقت نیای وب منا.
میترسم یچیزیت بشه بخدا

سلام عزیزم به خدا وب خودمم زوری به روز میکنم!!!
باشه چشم میام!!!

شقایق شنبه 25 آذر 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

خب من خودم دکتر داروسازم

شقایق شنبه 25 آذر 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

اوکی عزیزم.مرسی.میرم یوتیوب.خب میشه یه لینک معرفی کنی بتونم طلسم شدگانو دانلود کنم؟

به فارسی روی نوار سرچ فیس بوک بزن امین زندگانی صفحه ی فیس بوک هواداران عربیشه!!!!!!(وضعش خوبه ما خبر نداشتیما!!!)
بعد روش یه قسمت هست برای دانلود فیلم و سریالش!!!!
شقایق جون رو وب خودمونم بگردی فیلم زیاد گذاشتیم
خواب زمین رو هم میتونی دانلود کنی حجمش کمه!!!(تبلیغی کردما!)
اونوقت ببخشید یه سوال :
شما دقیقا چندسالتونه شقایق جون؟؟؟؟!!!!!

شقایق چهارشنبه 29 آذر 1391 ساعت 02:38 ب.ظ

ممنون ازراهنمییات یاسی جان.حتما از وبلاگ عالی خودتم استفاده میکنم.
من 23سالمه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد