هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

ضبط موسیقی خاطرات مرد ناتمام در اوکراین

موسیقی سریال تلویزیونی «خاطرات مرد ناتمام» به کارگردانی صادق کرمیار و تهیه‌کنندگی  

 

محسن علی‌اکبری در اوکراین ضبط می‌شود.

 

فارس: تدوین فیلم را حسین غضنفری به پایان رسانده است و صداگذاری فیلم توسط حسین  

 

مهدوی در حال انجام است.

 

وی درباره ساخت موسیقی فیلم توضیح داد: موسیقی فیلم توسط بهزاد عبدی در اوکراین آماده  

 

می‌شود و برای ضبط نهایی موسیقی فیلم اواخر آذرماه عازم اوکراین می‌شویم تا در آنجا ضبط  

 

نهایی موسیقی انجام شود.

 

«خاطرات مرد ناتمام» با محتوای خانوادگی است و در سال‌های حکومت رضا شاه و دهه 30  

 

اتفاق می‌افتد. داستان این مجموعه به سالهای 1327 تا 1332 بازمی‌گردد و روایت تلاش همایون  

 

پور سینا برای سفر به خارج از کشور است. پورسینا در این حین خاطرات پدر بزرگش را که به  

 

تازگی فوت کرده و او نیز همایون نام داشته است، می خواند. پدر بزرگ که در فرانسه دارو سازی  

 

خوانده و به ایران بازگشته درصدد تاسیس لابراتوار و تولید داروی کزار برای مردم کشورش است  

 

اما سفارت انگلیس و شهربانی حکومت شاه، همین مقدار خدمت را هم نمی توانند ببینند و در  

 

مسیر او سنگ اندازی می کنند.

 

امین زندگانی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد ، محمود پاک نیت، مهرداد ضیایی، مهوش  

 

صبرکن، داوود فتحعلی بیگی، سیامک صفری، شهزاد صفوی، مجید سعیدی، امیر حسین  

 

مدرس، مهشید حبیبی، آزاده شمس، وحید حیدری، صفر کشکولی، حمید بهرامی فواد، مونیا  

 

جمال پور، نسترن هاشمی، فرانک کلانتر، وحید الهویی، هومن ستوده، اتابک نادری، همایون  

 

حسینیان، مسعود سخایی، محمود بیاتی، رژان تقی زاده، جلال پیشواییان و سارا خوئینی ها  

 

دیگر بازیگران اصلی پروژه هستند.

 

سریال «خاطرات مرد ناتمام» که در 26 قسمت 45 دقیقه‌ای در گروه فیلم و سریال شبکه یک  

 

ساخته شده، احتمالاً بهمن ماه از این شبکه پخش می شود.

نظرات 15 + ارسال نظر
نیروانا پنج‌شنبه 16 آذر 1391 ساعت 11:27 ب.ظ

ممنون بابت خبرهای دقیقت

خواهش میکنم عزیزم!!!!

نیروانا جمعه 17 آذر 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام چرا عکسای امین زندگانی رو تو فرهنگسرای رسانه نمیذاری ؟لطفا بذار

عزیزم عکسی توی فرهنگسرای رسانه نداشت!!!!
عکسای خود نمایش بود فقط!!!!
باشه اونم چشم فعلا سرم خیلی شلوغه به موقع از شرمندگیتون در میایم!!!!

شقایق جمعه 17 آذر 1391 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام یاسی جون.ممنون از وبلاگ قشنگت.من تازه اومدم و دیدم وبلاگتو.اما شک ندارم طرفدار همیشگیش میشم.یاسی جون خواهش میکنم.اگر امکان داره پایان نمایش رو واسه دانلود بذار.من خیلی خیلی دوست داشتم نقش امین رو در اون.لطفا لطفا لطفا بذارش واسه دانلود

عزیزم من خودم سرچ کردم چون سریال خیلی معروفی نیست برای دانلود نذاشتن!!!!باشه هم توی یوتیوبه که فیلترشکن میخواد داری؟؟؟

شقایق شنبه 18 آذر 1391 ساعت 02:04 ب.ظ

قال وبلاگ و قسمت نظرات خیلی خوشگل شده.مبارک
عزیزم برام پایان نمایش رو میذاری؟؟

راستی بچه ها میشه بگین هرکدومتون چندسالتونه؟؟؟

من شنبه 18 آذر 1391 ساعت 08:43 ب.ظ http://kamran-tafti1.blogfa.com

یاسی خانوم مرسی از خبر جدیدت ... بابا اوکراین بابا

نیروانا شنبه 18 آذر 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام مرسی گلم من ۱۸ سالمه و امسال کنکور دارم

فکر کنم من از همتون کوچیکتر باشم!!!!!

نگارین یکشنبه 19 آذر 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

منم که دی میرم تو 18 سال یعنی سال دیگه کنکور دارم

sara دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام
نیروانا منم18سالمه کنکوردارم..
چه رشته ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جوووووووووون من بگووو

به!به!
به!به!
بنده تازه اول دبیرستانم!!!!!

sara دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

وا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شماکه دویوم بودید انزال دروس فرمودید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یاسی پدرم دراومده......
چه پیش سال ناامید کننده ای !!!!!!!!!
من نمیخوام دانشگاه قبول بشم>>>>>>>>>>>>>>>>
آخه باید بیام تهران!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نخیر گفتم که نیمه دومیم!!!!

sara دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

راستی فکرکنم یه چیزی ست واسه توهم میل کردم بگوش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

گوش دادم باحال بود!!!

نگارین دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 04:12 ب.ظ

سارا خب رشته ریاضی کلا رشته ی خشک و ناامید کننده ای فقط رشته انسانی عشقه همش شعرو ادب واحساسه.. منطق میخونه آدم حض میکنه بچه ها راستی تو فکرم حقوق ادامه بدم البته یوخده بین کارگردانی و حقوق گیرکردم ولی به احتمال زیاد شما دراین وب با یک وکیل روبرو خواهید بود.!

آه خانوم وکیل...خانوم وکیل...

sara چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:37 ق.ظ

ایییییییییییییییییییییییییی
ریاضی خوبه.......
انسانی که هم خشک وخسته کننده وهم پول نداره
فقط باید ازمخت کاربکشی جامعه واقتصاد حفظ کنی
ریاضی وفیزیک عشقه
به خدا من سوال فیزیک رو ازسوالای عربی زودترحل میکنم!!!!!!!!!!!!!!ولی ناگفته نماند استعداد عجیبی درادبیات وعربی دارم!!!!!!!!!!!!
کامپیوترشریف مال منه.....
البته به دندونپزشکی هم علاقه دارم
بعضی وقتا فرک میکنم تغییر رشته بدم....

sara چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

خوبه دیگه دکترومهندس ووکیلمون جورشد

شقایق چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 02:28 ب.ظ

اول یه فضولی!دکترتون کیه ک با من همکاره؟:-)
بعدم آره یاسی جون دارم فیلترشکن

دکتر بنده ام که میخوام داروساز بشم!!!هه!هه!
خب پس برو تو یوتیوب بزن اگه برا دانلود نداشت بدون کلا نیست!!!

نگارین چهارشنبه 22 آذر 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

نخیر ما فقط سال دوم اقتصاد داشتیم ولی خداوکیلی درسامون مشکله سارا برعکس اتفاقا بازارکار رشته انسانی خیلی بهتر ازبقیه رشته هاس که ریاضی که همش مهندسی تجربی هم که ففط دندانپزشکیش خوبه!البته نظرمن نیس خیلیا میگن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد