هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

همین جوری!!!

سلام بچه ها چه عجب از این طرفا؟؟!!!!!! 

 

دلم برا همتون تنگ شده بود!!!! 

 

والا من یه چندوقتیه که دوباره شارژ اینترنتمون تموم شده با دایال آپ میام و وبو به روز می کنم!! 

 

برای تو فیس بوک رفتن سرعتش در حد تیم ملی لاک پشتیه!!!!نمیشه!!!!چشم دوستان من هر 

 

وقت رفتم مطالب جدیدو براتون رو وب میذارم!!!! 

 

امروز ۲۰ ابان نمایش ایشون روی صحنه میره!!!!برنامه این هفته ی مجله تئاتر حتما بخش هاییش 

 

رو نشون میده چهارشنبه ساعت۲۳:۳۰ شبکه ۴ از اونجایی که میدونم خیلی درس دارین و  

 

میدونم که نمیتونین ببینین من براتون ضبط می کنم هروقت سیستم اینترنتمون درست شد برای 

 

دانلود رو وب میذارم!!! ( تازه یه عالمه چیز دیگه هم دارم که برای دانلود بذارم‌ ) 

 

باید خدمتتون عارض شم که سریال مختارنامه رو هرشب شبکه ی آی فیلم ساعت۲۱:۳۰ میذاره! 

 

ولی هنوز به قسمت مسلم نرسیده!!! 

 

آها داشت یادم میرفت من کل قسمت های طلسم شدگانو ضبط کردم و دارم می کنم!!! 

 

تبدیل فرمتش می کنم که حجمش کم شه بعد برای دانلود روی وب میذارم!!!! 

 

همتونو دوست دارم!!!!سعی کنین بیشتر بیاین که مطالب به روزو از دست ندین!!! 

 

مطالب به روزو از دست دادین مشکلی نداره!!!اینا همش بهونس میخوام زود به زود بیاین پیشم!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
نگارین شنبه 20 آبان 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

سلام یاسی جان
مرسی عزیزم که انقد زحمت میکشی
میدوستم بسی زیااااأاد

و ما نیز هم!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد