هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

پخش سریال طلسم شدگان در آی فیلم

بچه ها سریال طلسم شدگان و آی فیلم ساعت ۱۸:۳۰ هرروز پخش میکنه!!!! 

 

قسمت اولشو امروز ۱۷ آبان ماه گذاشت!!!! 

 

من سریال روزگار جوانی رو اعلام نکردم چون خیلی نقشش نسبتا کمه!!! 

 

قسمتایی که ایشون هستنو برا دانلود میذارم!!! 

 

راستی باید تولد ساراجونو تبریک بگیم: 

 

ساراجونیییییی!!!!!!تولدت مبارک!!!!!

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 12:39 ب.ظ

http://www.aparat.com/v/51Qav

سارا پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 12:40 ب.ظ

http://www.aparat.com/v/32kFz

نیروانا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام یاسی جون تازگی ها رفتی تو فیسبوک طرفداران امین زندگانی فکر کنم از تمرین نمایششون عکسایی گذاشتن لطفا اونا رو تو وب بذار با تشکر فراوان از تو به خاطر زحمتی که می کشی

نگارین جمعه 19 آبان 1391 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام یاسی جان حالت چطوره؟؟
میگم قضیه فیس بوک امید زندگانی چیه ؛بچه ها میگن فهمیدی چی شده؟خیلی کنجکاو شدم!

سارا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 12:56 ب.ظ

سلام نگارین جون....دلم واست تنگیده بود.حتمامنظوردوستات ازدواج امیدزندگانی!خب اون خیلی وقته بدبخت شده!

نگارین جمعه 19 آبان 1391 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام سارا جان منم دلم واسه همتون تنگیده بود وای انقد درسام زیاد شده که نگو! ولی از اونجا که خیلی با معرفتم گفتم ی سری بزنم.خوبه دیگه مامانشون ازدستشون خلاص شد هردوتا گل پسراش راهی خونه بخت کرد..

سارا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

واستابیای پیش میفهمی چه خبر؟روزی10ساعت درس.وسطش باگوشی تونت.!آخرهفته nساعت کلاس.نمیدونم چی شده تحویلمون میگیرن.!نگارین سوم ولش کن.فرداهندسه تحلیلی وفیزیک ودین وزندگی امتحان داریم.یکی واسه من دعاکنه.بای

پریسا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام من 2 قسمت اول طلسم شدگان رو ندیدم میشه 2 قسمت اولشو داسه دانلود بذاری،ممنون.

آنیتا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 06:34 ب.ظ

سلام سارا و یاسی جان امید زندگانی کی ازدواج کرده؟ مرسی جواب من را بدید تشکر میکنم

سارا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

نمیدونم دقیقاکارت عروسیش نفرستادواسمون.ببین تااونجایی که من یادمه اون سه سال میخوادازدواج کنه.

سارا جمعه 19 آبان 1391 ساعت 07:24 ب.ظ

پریساجون من یه ماه پیش دوبخش کوتاه طلسم شدگان تووبم گذاشتم هست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد