هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

سری سوم عکس های پیشونی سفید!!!!

اینا همه فیلتر بود ولی چون تازگیا ماهم فیلترشکن داریم براتون عکسارو گذاشتم!!!!! 

 

رو شماره ی عکسا کلیک کنین تا عکسارو با اندازه ی واقعیشون ببینین!!!!  

 

برای مشاهده ی بقیه ی عکس ها به ادامه مطلب مراجعه کنین!!!!

 

 

 

 

(۱)

 

 

(۲) 

 

 

 

(۳) 

 

 

 

(۴) 

 

 

 

(۵) 

 

 

 

(۶) 

 

 

 

(۷) 

 

 

 

(۸) 

 

 

 

(۹) 

 

 

 

(۱۰) 

 

 

 

(۱۱) 

 

 

 

(۱۲) 

 

 

 

(۱۳)

نظرات 11 + ارسال نظر
پگاه یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام بچه ها یک عکس از مادر امین هم بذاریید لطفا تلاش خودتون رو بکنید و بگذارید با تشکر

عزیزم پیدا نمیشه!!!!!!خود من مشتاق ترم که مامانشونو ببینم!!!!!

شادی یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

واقعاااااااااااااااااا؟
یعنی شما امینو میشناسی؟
حتما خیلی میشناسی که انقدر محکم حرف میزنی
من نمیشناسمش هیچکی نمیشناسش ولی دوسش داریم خوب یا بد
دوست نداریم بهش توهین شه آدما هرچی هستن به خودشون مربوطه.

یاسی یکشنبه 23 مهر 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

من به عنوان مدیر وبلاگ اجازه نمیدم که کسی اینطوری در مورد ایشون صحبت کنه!!!
آقا سهراب یا حالا هرکسی که با اسم مستعار سهراب میاین!
اگر در پیامتون توهینی به ایشون شده باشه نظراتون پاک میشه!
مثه دو نظر قبلیتون که پاک شد!!!!
خواهشا دیگه به وب ما نیاین یا اگه میاین به ما و آقای زندگانی توهین نکنین!!!

پارسا دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 03:35 ق.ظ http://partisanpasha.persianblog.ir

سلام
مطلبتون خیلی جالب بود
منم آپم خوشحال میشم تشریف بیارید

نگارین دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

به به به این میگن اقتدار!
خوشم اومد یاسی جون ازاین ب بعد اگه کسی زر تصحیح میکنم حرف زیادی زد نظر شو حذف کن!
نظرات اون ؟؟؟حذف کن تا خودم از رو کره زمین وجودش حذف نکردم!
شادی جان از حمایتت تشکر عزیزم تو پست قبلی

از این به بعدهرکی بخواد ازاین حرفا بزنه با من طرفه!!!!!!

شادی دوشنبه 24 مهر 1391 ساعت 05:43 ب.ظ

خواهش میکنم نگارین جونم
امیدوارم اینجا سروکله اش پیدا نشه گرچه اگرم بیاد یه کاری میکنیم از اومدنش پشیمون شه
واقعا بعضیها نمیفهمن چی میگن تقصیری هم ندارنا مدلشون اینجوریه

سهراب سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 07:31 ق.ظ

طرفداراشم مثل خودش بی شهورن می گم که خلایق هرچه لایق
لیاقت اون طرفدارایی مثل شماهان
در ضمن شادی چه غلطی می خوای بکنی مثلن بزرگتر از تو نتونستن جوجه کاری بکن
در ضمن یاسی فکر کردی مثلا کی هستی خوب پاک کن نه او بی شخصیت با اون خانوادش و نه شما ها هیچ کدوم آدم نیستین که آدم بخواد بیاد اینجا

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( آغاز تصویربرداری فیلم تلویزیونی «بیگانه با خود» )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

نگارین سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 12:51 ب.ظ


واقعا که ..
چقد یه آدم میتونه پست باشه
الان دقیقا با طرز ادبیاتی که بکاربردید میشه فهمید کی بی شخصیته واست متاسفم..
بچه ها پیشنهاد میکنم جواب همچین آدمای رو ندید همین کافیه واسه اینکه بشون فهموند که هیچ ارزشی ندارن.

شادی سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 01:04 ب.ظ

یاسی جون ازت خواهش میکنم هرچه زودتر چرت و پرت های این بی فرهنگ بی مصرفو پاک کن
الان میفهمم کاش بهت فحش نمیدادم حیف من که بخاطر تو حرف زشت بزنم
تو حتی لایق فحش نیستی

سارا سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام
یاسی بخ نظزمن اگه خدت دنبال حاشیه نباشی کسی هم به خدش اجازه نمیده اینطوری کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد