هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

افتتاحیه ی فیلم اختاپوس

به گزارش کافه سینما جواد هاشمی کارگردان اختاپوس در افتتاحیه این فیلم  گفت: همه گفتند چرا برای اولین کار سینمایی ات فیلم جنگی نساختی . گفتم تخصص من کار کودک و نوجوان است و باید یکجوری دین خودم را تا وقتی زنده هستم به این سینما ادا کنم. یکی از دلایل ساخت این فیلم شاید فرار دختران  از دست پدر و مادرانی باشد که برخی مواقع بداخلاقی می کنند و این بهانه ای می شود برای آنها که از خانه بزنند بیرون. مخصوصا برای کسانی که در خانواده هایشان مشکلات اساسی دارند برای همین از این منظر نگاه کردم. خیلی از دوستان گفتند یکخورده فیلمت شنگولیه، من گفتم دوست داشتم کسانی را به سینماها بیاورم که ممکنه این جذابیت ها آنها را به سالنها بکشاند اما بخاطر 29 سال سابقه در آموزش و پرورش دوست داشتم یک کار آموزشی-تربیتی ارایه بدهم و دوست دارم بچه ها بیایند کار را ببینند. به همین دلیل از متولیان آموزش و پرورش دعوت کردیم که باعث این امر شوند. بچه ها هم پدر و مادرهایشان را بیاورند تا اگر پدر و مادری بداخلاقی می کند و موجبات شرایطی می شوند که خدای  ناکرده بچه ها از خانه بزنند بیرون، بفهمند که دارند اشتباه می کنند. باید به بچه ها هم حق بدهیم. سعی کردیم بچه ها را در این فیلم جدی بگیریم و پرهزینه ترین فیلم تاریخ سینمای کودک این مملکت را با سختی و قرض ساختیم. 
همچنین امین زندگانی(بازیگر فیلم)  همراه با همسرش الیکا عبدالرزاقی در این مراسم حضور یافته بود که تصویرشان را در کافه سینما می‌بینید. آن‌ها به تازگی با هم ازدواج کرده‌اند، که امیدواریم مبارک باشد.
در خلاصه داستان اختاپوس آمده: آهوی پیشونی سفید که به همراه پدر خود در جنگل زندگی می کند از دست بداخلاقی های پدر به ستوه آمده و تصمیم به رفتن سفر به قعر آرزوها به همراه عجوزه می کند.
امین حیایی، محمد رضا شریفی نیا، امین زندگانی، گوهر خیراندیش، سیدجواد هاشمی، نادر سلیمانی، نیلوفر خوش خلق، هومن حاجی عبدالهی و امیر غفارمنش  از بازیگران این فیلم هستند. 
                                                                    
نظرات 8 + ارسال نظر

سلام خسته نباشید .

وبلاگ رسمی علی خیری زیر نظر شخص ایشان در خدمت شما عزیزان می باشد .

شما می توانید در این وبلاگ از تمامی اخبار هنری اقای علی خیری در زمینه موسیقی

مطلع شوید .

لطفا در صورت تمایل به تبادل لینک بنده را با عنوان وبلاگ رسمی علی خیری لینک کنید

و اطلاع دهید شما رو با چه عنوانی لینک کنم .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

نیروانا جمعه 21 مهر 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

آخی چقدر به هم میان الهی خوش بخت شن

آخ گفتی من از همون اول گفتم به هم میان ولی کو گوش شنوا!!!!!!!
من خیلی هم الیکا رو دوست دارم به خصوص تو قهوه ی تلخ!!!!!!
جفتشون بازیگرای توانایی هستن حالا کیا با منو نیروانا موافقن؟؟؟؟

سلام دوست عزیز خسته نباشید .

وبلاگ رسمی پندار اکبری با عنوان :

( عکس اختصاصی از پندار اکبری )

به روز شد .

منتظر حضور گرمتان هستم .

موفق باشید . یا حق .

؟؟؟ جمعه 21 مهر 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

ایییییییییییییییییییییییششششششششششششششش
هم امین هم الیکای بدقیافه
اه اه اه اه

؟؟؟ جمعه 21 مهر 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

به قول آق سهراب گل
انسانها می گردن مثل خودشون رو پیدا می کنن مطمئن باشید که امین بهتر یا سرتر از الیکا نیست

نگارین جمعه 21 مهر 1391 ساعت 08:49 ب.ظ

بابا باشه تو درست میگی امین و الیکا بد قیافه،اصلا هرچی تو میگی؟بده؟خب واسه چی میای وب هواداراش ؟برو تووب همونایی که ازنظرت باشخصیت و خوشگلن..
وای از دست این جماعت
آره یاسی جان الیکا چه قشنگ شده
شاه پسر داریم دوماد
قند وعسل داریم عروس
نقل تر داریم دوماد
شعروغزل داریم عروس
امشب شبه عروسیه مباربکه و مبارکه مبارکه..

شادی شنبه 22 مهر 1391 ساعت 02:30 ق.ظ

این ؟؟؟ همون سهراب با شخصیته قول میدم همونه
انقدر شخصیت داره که میاد اینجا راجع به قیافه هنرمندا حرف میزنه ؟؟؟ هرکی هستی باید بگم خیلی مشکل داری که میای اینجا و دری بری میگی درضمن اون عکستم بذار یکم بخندیمو
مفهومه؟

سارا سه‌شنبه 25 مهر 1391 ساعت 06:45 ب.ظ

چه اینجا الیکا قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد