هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

پوستر!!!!

بچه ها اینم دو پوستر جدید از فیلم اختاپوس ( دفتر اول : پیشونی سفید ) 

 

البته اینم بگم به دلیل استقبال زیادی که از فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه شده مدت زمان اکران  

 

این فیلمو افزایش دادن در نتیجه اکران فیلم پیشونی سفید عقب میوفته!!!! 

 

روز اکرانش چهارشنبه ۱۹ مهرماه ۱۳۹۱ هستش ( به قول تهرونیا )!!!!!  

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 09:36 ب.ظ

آخ جووون آخ جوووون بالاخره اکران شد میرم میبینمش فقط هیچکی نیس باهاش برم یعنی واقعا هیچکی مجبورم تنها برم
بجه ها تاحالا تنها سینما رفتین؟؟؟

من قولشو از مامانم گرفتم مامانم از خود من مشتاق تره!!!!
بیا اصفهان باهم بریم!!!!!!

شادی چهارشنبه 19 مهر 1391 ساعت 11:35 ق.ظ

خووووووش بحالت ولی من بیکار نمیشینم باید روی مامانم کار کنم نشد یکیو پیدا میکنم نشد فدای سرم تنها میرم خیلی هم خوووش میگذره. مهم فیلمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد