هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

اطلاعات

بچه ها من اصلا دوست ندارم اطلاعات شخصی یه نفرو رو وب بذارم برای همین تو نظرات می  

 

نویسم! اما گفتم که شما هم حس کنجکاویتون بدجوری تحریک میشه!پس برین تو نظرات!

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسی شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 04:17 ب.ظ

عموی ایشن دوست خانوادگی خالم اینا هستن!
دوتا دختر عمویی که من میشناسم به اسم نگار و نکیسا!
هم سنو سالای خود امینن.جفتشون ازدواج کردن بچه هم دارن!نگار خانوم استرالیا هستن نکیسا خانوم آلمان!
برای همین میگفت تو جوونی فکراین بوده که بره خارج!!!!
این خونه ای هم که ازش حرف زدیدنو گفتین تو نیاورانه ماله خودش نیست!!!!آقا مستاجرن!!!!!اگه تونستین مجله آرایه اسفندماه ۹۰ رو گیر بیارین در مورد دکوراسیون ازش پرسیدن!
من بهتون گفته بودم امینو نمیشناسین شما گوش نکردین!!!!

یسنا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 05:26 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

یاسی جان این که امین خان مستاجرن یا خونه از خودشونه
یا اینکه تو جوونی میخواسته بره خارج دلیل شناخت نیست
که اگه مه نمیدونستیم پس نمیشناختیمش چیز خاصی در موردش فهمیدی که نظر مارو درموردش تغییر میده؟؟؟

میترا شنبه 25 شهریور 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام یاسی جان عموی ایشون تو هلند هست و دو تا دختر داره به نام نگین و نگار تو فیس بوک هم هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد