هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

عکس های فیس بوک و پیشونی سفید

سلام بچه ها من هنوز از سفر بر نگشتم.ولی اومدم کافی نت و پست جدید گذاشتم با تشکر از دوست عزیزمون مریم ایوزی.

عکس ها مال صفحه فیس بوک آقا امین و فیلم آهوی پیشونی سفیده لذت ببرید!




















نظرات 9 + ارسال نظر
نگارین سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

یاسی جووون مرسی
امین چه قد کشیده بچه درسن رشده!
گوشی امین انقد بزرگه اضافیش ازجیبش دراومده!

یسنا سه‌شنبه 21 شهریور 1391 ساعت 04:19 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com





صبا چهارشنبه 22 شهریور 1391 ساعت 08:43 ب.ظ

منم کیک تولد میییییییخوااااااام
عکسای جالبی بود مررررسی
پس کی میای سارا

یسنا پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

دانلود برنامه خوشا شیرازو گذاشتم

صبا پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 08:04 ب.ظ



چقد باحالم من وااااای چقد خندیدم
خودمو با ملکه ی سبا و یسنا رو با یاسی و یاسی رو با سارا اشتباه میگیرم
این یعنی به فکر همممممتون هستم که اسم هرکدوم رو با دیگری اشتباه میگیرم
نگارینم تو رو هم با ملکه ی پیشونی سفید اشتباه میگیرم
خوبه اسمشو نمیدونم
البته تشابه اسمی نگارین و گوهر باعثشه

مرمر پنج‌شنبه 23 شهریور 1391 ساعت 10:17 ب.ظ http://delaaraamam.blogfa.com

صباهمروگفتی بجزمن
معلومه اصلایاده من نیستی

صبا جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 12:22 ب.ظ

مرمری من
به یاد تو هم هستم
اماببین به قول نگارین من چه سوتی دادم
تازه برو وب یسنا اونجام یه سوتی دادم البته اینو خودم اعتراف کردم نگارین نکشفیده
اینه که همرو جای هم میگم

مرمر جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

فدای توبشم صباجونم/باهات شوخی کردم عزیزم لطف داری منم به یادت همتون هستم

نگارین جمعه 24 شهریور 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

صبا جون فدات شم مال کهولت سنه طبیعیه!شوخی میکنم ناراحت نشی ها؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد