هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

وداعیه!

بچه ها: 

 

اگر بار گران بودیم و رفتیم....... 

 

اگر نا مهربان بودیم و رفتیم...... 

 

البته نه برای همیشه!!!!! 

 

قراره که من جمعه برم مسافرت تا آخر شهریورم نمیام. فکر نکنم که بتونم بیام وب و وبلاگو

 

به روزش کنم! از این بابت از همتون معذرت میخوام!!!! 

 

اما قول میدم اگه اونجا به اینترنت  دسترسی داشتم بیامو وبلاگو به روزش کنم!! به خاطر همینم  

 

از همتون خواهش می کنم که هرروز به وبم سر بزنید!!! 

 

خب دیگه اگه خوبی بدی دیدین حلالمون کنین!!! 

  

دلم برای همتون تنگ میشه!!!

                                                      خداحافظ! 

 

                                                                                     یاسی

نظرات 14 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 08:19 ب.ظ

خدا کنه بهت خوش بگذره سعی میکنم همیشه به وب سر بزنم

سارا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://faghat-amin1994.blogfa.com

بچه ها اون عکسایی که میگفتم گذاشتم.اماچندتاازاون عکسای متحرک امین بازنشدواسه همین نذاشتم.بیاین ببینیدقشنگه؟

سارا جمعه 10 شهریور 1391 ساعت 06:08 ب.ظ

وا.اون قضیه که گفتی مگه قرارنبودجمعه باشه؟هستی که.تروخدایه کاری کنیدمن ازوب دل بکنم.....

یگانه شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

یاسی جون جونیمون دلمون برات تنگ میشه ابجیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
قول قول که هرروز به وبت سر میزنم.البته اگه باز کامپیوترم هنگ نکنه.
ایشالله که مسافرت بهت خوش بگذره یاسی جون.

صبا یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

سلاااام یاسی جونم
حیف شد که نیستی ولی برات آرزو دارم سفری خوش همراه با سلامتی داشته باشی

مرمر چهارشنبه 15 شهریور 1391 ساعت 09:45 ب.ظ http://delaaraamam.blogfa.com

سلام یاسی جووووووونم من اومدم تورفتی؟؟
ولی ایشالله هرجاکه هستی شادوسلامت باشییییییی
به امیددیدارگل نازممممم

بیسکیویت پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 04:46 ب.ظ http://biskivit.blogfa.com

با افتخار لینک شدید

یگانه پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

یاسی پ کی برمیگردی؟؟؟دلمون برات یه ذره شده عزییییییییییییییییییزم.

احسان پنج‌شنبه 16 شهریور 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.molke-solaman.persianblog.ir

سلام یاسی جان

ببخشید کامپیوترم خراب شده بود ... تازه درست شده

ممنون که بهم سر زدی...

منتظرت هستم ..

سارا جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

یاسی یه مشکلی واسه وب درست شده بود.رمزاواسماقاطی کرد.به محض درست شد.رمزمیدم.

سارا جمعه 17 شهریور 1391 ساعت 02:17 ب.ظ

آقااحسان من کامپیوترم باوب شمامشکل داره نمیتونم لینک نظرات روبازکنم.شمام که ماشاالله نظرمیذارید.دوباره نمیاین چک کنید.

یسنا شنبه 18 شهریور 1391 ساعت 01:14 ق.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

سلام یاسی جان من اینجا نبودم برات میل زدم که شب قبلش اپ میذارم از توی وب بردار اول تونبودی بعد من حالا باز تو نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/عجب دنیایه

نگارین دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

یاسی نامرد بیا دیگه اول مهر میخوای بیای؟تا اون موقع دیگه مدرسه تشریف اورندن مادیگه جرات نداریم بگیم اینترنت چه برسه بخوایم بیام !بابا سفر کوتاه کن پاشو بیا دیگه..

یسنا دوشنبه 20 شهریور 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

یاسی دلمون خیلی تنگیده زود بیا دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد