هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

در هم و بر هم!

بچه ها اینجا هیچ چیزیش به هیچ جاش مرتبط نیست! 

 

برای مثال: 

 

پوستر فیلم زن شرقی

 

 

 

چندتا عکس از دیدار رفسنجانی هاشمی با جمعی از هنرمندان 

  

  

  

 

اینم یه عکس از سریال همسفر  

 

اینم عکسایی از یه تئاتر که نمی دونم اسمش چیه!!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جشن تولد آقای بنیامین بهادری  

   

 

روز جهانی اهداکنندگان خون 

 

  

یه جمع هنری و دوستانه!!! 

  

 

گلوگاه شیطان 

 

 

 

خانواده ارنست 

 

 

 

قفسی برای پرواز

  

 

عکس یادگاری 

  

 

سریال پایان نمایش 

 

 

 

اینم باز نمی دونم مال چیه!!!ولی باحاله!!! 

 

  

  

 

 

 

 

نظرات 23 + ارسال نظر
نگارین چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

عزیزم چه خوشگل شده بود بچم تو اون عکس یادگاری بالباس سفیداش فدااااش!

رز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 08:46 ب.ظ

بچه ها سلام این عکسها مربوط میشه به تاتری که امین قرار بود برای آقای رایگان بازی کنه که امین با یک پروژه دیگه قرار گذاشت و آقای رایگان هم خیلی ناراحت شدند

ogey!!!
ممنون رز عزیزم!!!

رها چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 09:26 ب.ظ

سلام من وب شما رو خیلی دوست دارم چون بروزه امیدوارم همیشه همینطور باشه با آرزوی موفقیت

ممنون رها جون!
من هم خوشحالم که بیننده ای مثل شما دارم.

رز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

سلام یاسی عزیزم نمیخوام چیزی در این باره دوباره بگم ولی این قضیه بالاخره شایعه بود یا صحت داشت و تو فیس بوک الیکا یکی ازش چند روز پیش صحت این قضیه پرسیده بود الیکا جواب نداده بود نمیدونم نتیجه اش چی هست راسته یانه عکس تولد امین تو فیس بوکش بود یک انگشتر تو دست راستش بود دیگه باید نتیجه بگیریم

نگارین چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 10:59 ب.ظ

حلقه که معمولا دست چپه..
ولی رز جونم اون انگشتر که میگی و من خیلی وقت پیش دستش دیده بودم دیگه حالا باید منتظر مصاحبش تو مجله باشیم بدجور تو کف موندیماااا

رز چهارشنبه 8 شهریور 1391 ساعت 11:08 ب.ظ

بچه ها یک پیشنهاد همه حواسشون به این مجلات و مصاحبه ها باشه ببینیم چی توش گفته

انگشترش نگین زرد نداشت؟؟؟؟
اگه اون باشه که مال قدیماست.به نامزدی ربط نداره.
راست میگه عکسشو برام بفرست بذارم رو وب.

رها پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام رزجان من نمیتونم برم تو فیس بوک میشه اون عکس رو برای یاسی جون بفرستی بعد ایشون بذاره تو وب

سارا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 01:15 ق.ظ http://faghat-amin1994.blogfa.com

سلام تروجون خودتون وجون من این شایعه مسخره روولش کنید!!ببخشید...

رز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

نه نگین نداشت ولی به نظر می اومد انگشتر باشه

نگارین پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

رزجان فکرکنم انگشتره همون نگین زردست چون بعضی اوقات تو عکس میپیچونش اون نگینش مشخص نمیشه، تو یکی از عکسا که یاسی جون دیروز گذاسته (که کلاه سویشرتش داره میزاره سرش) اون انگشتره که ما میگیم دستش ببین اون نیست؟؟
!

رز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 01:05 ب.ظ

نه توی انگشت دوم دست راست کنار انگشت کوچکش بود تولد توی شهرک غزالی همون جایی که داره سریال بازی میکنه ولی 80 درصد اون انگشتر که شما میگید نبود راستی تو مجله ها چیزی ننوشته تایید یا تکذیب

رز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 01:06 ب.ظ

منظرم این هست کسی چیزی نخونده تا حالا؟

سارا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 01:37 ب.ظ

من فکرکنم این انگشترکه میگیدروتوعکساش تواکران آژانس ازدواج دیدم.‎نگارینننننننننننن

سارا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

بچه هااین مصاحبه باالیکافقط یه مصاحبه س که داره توهمه سایتامیچرخه.مرمرکه گفت الیکاتکذیب کرده آقای زندگانی هم که چیزی نگفتن.اتفاقا تئاترشون هم چندروزپیش بوده.پس بناروبراین بذاریدکه اگه لازم بودماچیزی بدونیم حتماخبرتاییدیاتکذیبش درمیومد.من بناروبراین میذارم که واسه کارشون توارسباران باهم بودن.

رز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

با سارا موافقم ولی تو فیس بوک الیکا نوشته نامزد داره حالا شاید کسی دیگر هست

رز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

تو فیسبوک الیکا خوندم تئاترشون فعلا تعطیل هست و از 12 شهریور دوباره اجرا دارند

سارا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

به خاطراجلاس سران دیگه تهران تعطیل واسه همین تئاترشون به تعویق افتاد

نگارین پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:25 ب.ظ

رز جونی آخرین خبری که دراین مورد داریم اینکه به گفته یکی از بروبچ بازدید کننده الیکا توی فیسبوکش درپاسخ به یکی ازطرفداراش که بش تبریک گفته ،گفته ی خبرگزاری واسه تکمیل مطالبش این مطلب گذاشته و اگه خبری بود خودم زودتر اینا اعلام میکردم.. ولی من میگم اگه شایعس چرا رسما تکذیب نمیکنن؟؟؟

رز پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

این هم موافقم با نگارین جون چرا تکذیب رسمی نمیکنند

سارا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:41 ب.ظ

به هرحال.من نظرم گفتم.ازدواجی باشه به خودشون مربوط میشه.واگرم نباشه کارماتواین مدت جزغیبت کردن چیزی نبود.البته درمورداول هم همینطور.من دیگه اصلادراین موردحرفی نمیزنم.تامطمئن شم.بچه ها اینجارو نمیدونم اماتروخدانگارین جان تواون وب هم دیگه این قائله روتموم کنیم.باعرض پوزش .

نگارین پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 02:55 ب.ظ

عزیزم سارا جان من که اینجا بحث شروع نکردم نظر اول ببین درمورد عکسا نظر دادن بچه ها حرف زدن منم نظرم گفتم ببخشید بدون اجازه حرف زدم!

سارا پنج‌شنبه 9 شهریور 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

وا؟اجازه مادست شماس.به احتمال1%امشب اون عکسایی که میگفتم خواهم گذاشت

خواهرجونی کدوم عکسا؟؟؟؟؟

مهسا یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 05:07 ب.ظ

سلام .باتشکر از وبلاگ خوبتون .شما میدونین آهنگ سریال همسفر را کجا میشه پیدا کرد؟ اگه پیدا کردین بزارین توی وبلاگ .ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد