هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

۴۰ سال از زندگانی زندگانی گذشت!!!

 بچه ها تولد آقای زندگانیه!!!!!هوراااااااا!!!!!!!!!! 

 

همه باهم بخونید:  

تولد..........تولد.............تولدت مبارک. 

مبارک..............مبارک...........تولدت مبارک. 

بیا شمعارو فوت کن که صد سال زنده باشی! 

دلت شادو دلت خوش هزار سال زنده باشی! 

 

اشک شادی شمعو نگاه کن.....که واست میچکه چیکه......چیکه..... 

کام همرو بیا شیرین کن.بیا کیکو ببر تیکه.......تیکه کردی دل منو برو برو دیگه.... 

ببخشید اشتباه شد. 

 

جشن تو جشن تولد تموم خوبیاست! 

جشن تو شروع زیبای تموم شادیاست! 

تولدت مبارک..............تولدت مبارک............... 

تولدت مبارک................تولدت مبارک...............  

  

اینو نگاه کنین: 

 

 

ولی فکر نکنم روز تولدش اینقدر خوشحال باشه!!!(به قول خودش) 

 

این عکسا هم از طرف همه ی هواداران آقای زندگانی: 

 

  

 

  

این عکسم از طرف خودمه!!! 

چون گل یاس من آقای زندگانیه!!!!! 

تازشم خودم که یاسمینم!!!شما هم بهم میگین یاسی!!!! 

 

 

  

این عکسم نگارین گفت بذارم.یعنی از طرف نگارین جونه!!!! 

 

 

اینم پیام تبریک بچه ها یا بهتر بگم هواداران:  

 

یاسی: 

وقتی به دنیا آمدی...... 

باران می بارید......... 

فرشته ها گریه می کردند...... 

چون یکی ازشون کم شده بود!!!! 

 

نگارین: 

جزیبای زمینی من !آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم
امروز نه میخواهم برایت ازآسمان خورشید بیاورم
نه میخوام ازآسمان شب برایت ستاره برچینم
ونه میخوام به شهر آرزوها ورویاها بروم

.           .            فقط
ساده
.
باصداقت
.
وبا چشمانی بارانی

  .              میگویم:

 میلادت مبارک... 

 

صبا: 

تا همچو ماهتاب بیایی به بام قصر
مانند سایه در دل شب ها نشسته ایم
تا با هزار ناز کنی یک نظر به ما
ما یک دل و هزار تمنا نشسته ایم


آخه یه بارم که شده به هوادارات سر بزن شادوماد
تولدتون مبارک با آرزوی خوشبختی  
 
محیا: 
عزیزم بی نهایت وباتمام وجودم دوستت دارم وبرات آرزوی موفقیت های پی درپی دارم /انشاالله که صدسال زندگی پرنشاط وپررونقی رازیرسایه حق سپری کنید...
وانشاالله یک روزسعادت داشته باشم که ازنزدیک ملاقاتتون کنم...

                                                                 تولدت مبارک
نظرات 10 + ارسال نظر
مرمر شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 10:30 ب.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه شب قششششششششنگیه یاسی جونیه من/تفففففلدت مبارک امین عزیز/بهتریناروازخدای متعال برات آرزومندم...
اخخخخخخخخخخخخخییییییییییی
من خییییییلی احساساتیم تحمل ندارما

[ بدون نام ] شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

salam yasi khanome gol.vebet aliye azizam.tavallode amin moooooooobaaaaaaaaarak..ishallah tavallode sad salegish.""""happy birthday amin"""boooooooos.

[ بدون نام ] شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

oni ke alan nazar gozasht man bodam...yadam raft esm benevisam.

yegane... شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:16 ب.ظ

vay khake alam bazam yadam raft esmamo benevisam....be khoda kheyli hol shode bodam.

نگارین شنبه 4 شهریور 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

Aminnnnn jooooon be 2nya omadiiiiiii???
khoooosh omaaaadiiii khoshmelam
ishla 1
sale she ejgham..
yasi golam mamnon
ali bod sang tamom gozashti..

یاسی یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 08:37 ق.ظ

بچه ها یه چیز جالب!
همایون پورسینا که امین نقششو بازی کرده پدر داروسازی ایرانه.
تولد امینم روز داروسازیه!!!!
جالب نیست؟؟؟؟

مرمر یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

بعععله جالبه

سارا یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام.بههله انشاء الله مبارک باشه...چقدربی روح اینجا.

سارا یکشنبه 5 شهریور 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://faghat-amin1994.blogfa.com

بچه هاآپ شهرزادبه روزکردم.نمیشه گف جشن تولدیه آپ مختصر.

پدیده راینی دوشنبه 31 تیر 1392 ساعت 04:56 ب.ظ

طرفداران عزیز:من یه پاورپوینت ازطرف هممون درست کردم.
یه آدرس ایمیل معتبرتوی جواب بهم بدید*تابه اون آدرس*بفرستم.
اگه ایده ای دارید*حتما ایمیل کنید.
چیزی به تولد41سالگی امین خان نمونده ها!!!
آدرس ایمیل من:www.padideh@yahoo.com
منتظرتون هستم.
ایده بدید*ایده بدید*ایده بدید*ایده بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد