هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

فیلم یه اشتباه کوچولو

بچه ها اینم خبر ساخت فیلم یه اشتباه کوچولو با بازی امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی!!!!!!! 

 

روی لینک زیر برین تا همه چیز رو در مورد این فیلم بفهمین. 

  

  

لینک

نظرات 14 + ارسال نظر
نگارین شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

آقا تو این عکس الیکا انگاری مادر امینه!
والا اگه ثریا قاسمی میگرفت بهتر بود به خدا؟ وای من همه رو دعوت میکنم به آرامش بعد خودم همینجور حرص میخورم!

نیروانا یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

باور کنید من از اخلاق الیکا جون تعریف زیاد شنیدم که چقدر خوش برخورد و پرانرژی ...در ضمن الیکا هفت سال از امین کوچکتره

یک طرفدار دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 01:19 ب.ظ

یاسی جان تو فیس بوک الیکا خوندم این مطلب را یک خبرنگاری برای مطالب خودش نوشته و اگر این خبر ها بود خودم زودتر اعلام میکردم پس نتیجه میگیرم 90 درصد شایعه است نمیدونم نظر شما چی هست منتظر پاسخم عزیزم

مرمر دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 01:58 ب.ظ

یک طرفدارجان/یاسی شارژاینترنتش تموم شده وبراهمین فعلاجواب نداده گفتم بهت بگم
پس بااین حساب شایعه ای بیش نیست
مرسی عزیزم که خبردادی

نویسنده دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 02:32 ب.ظ

ولی من صد در صد مطمینم که شایعه نیست. در غیر این صورت هردوشون خبرو رسما تکذیب می کردن

مرمر دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 02:46 ب.ظ

چی بگم والله؟

نگارین دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 03:54 ب.ظ

وای خدا عصبی شدم

مرمر دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

بچه هامن الان رفتم فیس بوکه الیکاهیچی نبود/بعدنوشته بودآیاازدواج امین زندگانی والیکاعبدالزاقی حقیقت داره؟
ینفرنوشته بودحتمادرسته که تکذیب نکردن ولی خوده الیکاهیچ نظری نداده بود
گگگگگگگییییییییییییییجججججججججججج ششششششششددددددددددددمممممممم

مرمر دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

مرمر دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

نگارین دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

هیچ نظری نداده؟؟؟ یک طرفدار پ کجا نوشته اینی که شما میگی؟؟ تو فیس بوک امیین جون چی مرمر خبرنیست؟

یک طرفدار دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

من تو یک قسمتی خوندم عکس تاترش زده بود بعد یکی بهش تبریک گفته بود و اون هم همین مطالبی که قبلا بهتون گفتم گفته بود توی قسمت دیدگاه هر عکس اونجا زده بود

مرمر دوشنبه 30 مرداد 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

عزیزم فیس بوکه امین بره خودش نیست بره طرفداراشه ولی بره خودش قفله/سوءتفاهم نشه یک طرفدارمن نگفتم خدای نکرده شمادروغ میگیدولی خدایی چیزی نبوداونجا.

ملیکا چهارشنبه 20 دی 1391 ساعت 10:18 ب.ظ

[: S004:] میسی امین جان

ملیکا شناختمت!!!
الآن خواستی مثلا لج منو دربیاری؟؟؟؟
بس کن دختر این بچه بازیارو!!!!
میخوای آشتی کنیم چرا انقدر قروقمیش میای؟؟؟
راستی ممنون که به وبم اومدی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد