هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

عکس های تله فیلم کابوس

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

نظرات 35 + ارسال نظر
یسنا دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:51 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

مرسی دوتاشونو برداشتم کاش عکسای خودمو حذف نکرده بودم ۵۰۰ تا عکسداشتم

زهره سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 11:48 ق.ظ

یاسی خانم خبر ازدواج امین با الیکا تایید شد خبر گزاریها نوشتند

کدوم خبرگذاری؟؟؟؟؟بگو تا برم ببینم.

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟چطوررررررررررررررررررررررر؟

زهره سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

تو اکثرشون آفتاب قطره تو گوگل بنویسی میبینی خود الیکا تاییدش کرده

یسنا سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 05:56 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

اره خبر همه جا هست منم توی وبم گذاشتم

نگارین سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

بچه ها من تصمیم دارم از دخترعموش ببرسم
خدا کنه راست بگه دخترعموش خالی نبسته باشه! کاشکی با الیکا ازدواج نکرده باشه ..
خوشکل نی..

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

مرمری شرمنده ج نمیدم ایمیل واست نمیره
چقد خبرای بدی اینجا راه افتاده دو روز نبوده

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

نه عزیزم اشکالی نداره اتفاقاحدس میزدم که مشکلی برات پیش اومده نمیتونی ج بدی.
واااااااااااااااای نگارین اره میبینی توروخدااااااااااا

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 07:07 ب.ظ

دشمنت شرمنده گلم

نگارین سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 07:28 ب.ظ

آقا چرا با الیکا؟؟؟
این همه دختر خوشمل..
کاشکی دختر که گفت دخترعموش راست بگه..

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

ای باباچی بگم؟ولی انشاالله که خوشبخت بشنماخوشبختیشومیخوایم وبس/شایدتقدیروسرنوشت میخواسته که امین والیکاباهم مزدوج شن...
اره حتماازش بپرس بمام حتماخبربده/راستی رفتی پیشش یانه؟
ایشالله که راستم بگه!

آره همین امین باشه بهتره از سرمونم زیادیه!!!!
ولی می ترسم زنش شکایت کنه!!!!

نگارین سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

نه هنوز نرفتم باید با مامیم برم آخه مغازش با ما فاصله داره اگه شکایت کنه امین طلاقش بده ایشالله دماغ عملی!
بروبچ پس فردا بچش بدنیا اومد خبر ندید هااا

میترا سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

یاسی جان تو فیس بوک امین هم این خبر را زده بود

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 08:56 ب.ظ

دماغش مگه عملیههههههه؟

یاسی سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:10 ب.ظ

اگه بچه دار بشن که واقعا خود خواهه!!!!
چون اصلا به فکر بچه ه نیست که باباش اینقدر سنش بالاست!!!مامانه هم همین طور!!!!!

نگارین سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

پ ن پ دماغش خدایی سر بالاس

بابا مگه امین چندسالشه ! اون پیری بگو
یاسی برو تو فیسبوکش ببین چه خبره؟
من تا فردا پس فردا بتون خبرش میدم ولی اینجورکه معلومه ازدواج میکنن همه گفتن

نه بابا الیکا هفت سال از امین کوچیکتره!!!!!

نگارین سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:29 ب.ظ

پ ن پ خدایی دماغش سربالاس

میگم یاسی دیگه خبر جدید ندید تروخدا !!

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:30 ب.ظ

واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟نمیدونستم
بابامن توفیس بوکش هردقیقه میرم/اره اونجاهم همین اخبارات بود

مرمر سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 09:37 ب.ظ

نگارین گناه دارم منونزن

نگارین سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

آخه مرمر مگه برا من توانی باقی مونده که بزنمت
دیدی امین بردن راستی ببخشید دوبار اون پ ن پ ثبت شد!
ا ااا اهه اههع اهع یکی بیاد اشکا منو پاک کنه ... حالا انگار ملکه زیبایی گرفته همه جا خبرش بخش کردن بچه ها ولی من میام تولدش توی وب باش ؟؟

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 01:03 ق.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

بچه ها من میگم چون خبر توی اینترنت پخش شده درسته
الیکا که از خودش نمیگه حتما ازدواجشون حتمیه که خبرشو پخش کردن

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 01:04 ق.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

مرمر من چطوری برم فیس بوک میشه منو دعوت کنی یا واسم ثبت نام کنی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

صبا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:55 ق.ظ

سلام بچه ها
شماااینجایین من تواون یکی پست دارم ور میزنم ناله میکنم یکی هم نیست به داد من برسه

مرمر چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 01:12 ب.ظ

یسناجونم فیلترشکن داری گلم؟

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

اره عزیزم دارم مرمرجان

مرمر چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 05:04 ب.ظ

خب میخوای بری فیس بوک امین/یابزن فیس بوک امین زندگانی/یابه انگلیسی بزن amin zendegani facebook.همین ولی اگه عضومیخوای بشی بحثش جداست من خودم عضونیستم ولی صبح تاشب فیس بوکه امین و...هستم
راستی چندتاصفحه برافیس بوک هست بایدبگردی گلم/بهم خبربده

مرمر چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

یسناجون درست شدعزیزم؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

بچه ها تورو خدا این بحث ازدواجو ول کنین دیگه!!!!
برگردین سر کارتون منظورم طرفداریه!!!!
خواهشا از شوک در بیاین من چندتا راه حل سراغ دارم!

یاسی چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 09:55 ب.ظ

الآن من اون پست قبلیو گذاشتم.

نگارین چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 10:51 ب.ظ


بچه ها من امروز رفتم ازدخترعموش هم پرسیدم گفت آره درسته ولی این دوتا خیلی وقته قرار بود ازدواج کنن اینم گفت که با خانواده امین زیاد رابطه ندارن حالا دیگه حرفاش راسته یا دروغ دخترعموش هست یا نیست نمیدونم به خدا عین حقیقت گفتم با یاسی هم موافقم بس دیگه به اندازه کافی بحت کردیم براش آرزوی خوشبختی میکنم و هوادارش میمونم چه با الیکا چه بی الیییکا

یسنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

هنوز نه مرمر جان فیس بوک امین نمیاد
ثبت نام که نمیتونم بکنم چون مراحلشو میرم ولی اخرش ننمیشه ارور میده

مرمر چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

عزیزم میخوای بذاربرافرداادرس ایمیلمم بهت میدم بیاقشنگ بهت بگماینم ایمیلمه:eivazi_maryam@yahoo.com
تافرداشب همگی بخیر...
بووووووووووووووووووووووووس

باران یکشنبه 29 مرداد 1391 ساعت 08:44 ب.ظ

سلام یاسی جان عیدت مبارک . چرا دیگه خبری نیست چرا سایت سارا و یسنا باز نمیشه می خواستم بدونم برای شما هم امروز این طوری شده یا نه ممنون اگر جوابم رو بدی

سارا چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 09:36 ق.ظ http://faghat-amin1994.blogfa.com

یاسی جان مطمئنی این عکسامال نوعروس؟من فکرمیکنم کابوس.چون نوعروس مال اوایل دهه80بوده واصلاقیافه امین اینطورنبود.حداقل دوتاش مطمئنم کابوس.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد