هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

تله فیلم غافل در مرحله ی پیش تولید

فیلم تلویزیونی غافل به کاگردانی رضا غفاری اعتبار با حضور امین زندگانی و لیلا اوتادی کلید می خورد. 

 

به گزارش سه نسل، تله فیلم «غافل» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و به گفته فاطمه مسلمی،تهیه کننده، با تمام شدن بازنویسی فیلمنامه، این فیلم در شبکه دو سیما تولید می شود.

تله فیلم «غافل»، داستان رضا و مانا ، زن و شوهر جوانی است که زندگی شان دستخوش تغییراتی می شود. مانا کارگردان تئاتر است و شخصیتی بسیار بشاش و عجول دارد که در کنار حرفه اش ، حس عاشقانه ای به رضا همسرش دارد. رضا اما بر خلاف مانا بیشتر متوجه کارهایش است و کمتر از مانا به زندگی اش توجه می کند؛ هر چند که مانا از این بی توجهی همسرش دلسرد نمی شود. شبی رضا خواب بدی می بیند و ...

کارگردانی فیلم تلویزیونی «غافل» را رضا غفاری اعتبار به عهده دارد و تاکنون حضور امین زندگانی و لیلا اوتادی به عنوان بازیگران اصلی این پروژه تلویزیونی قطعی شده است.

دیگر عوامل این مجموعه عبارتند از : نویسنده: رضا غفاری اعتبار ، بازنویسی فیلمنامه : علی احسانی ، مدیر تولید: علی مقصودی ، مدیر صدا: وحید دوزنده ، طراح گریم : مهردادکریمی ، مدیر تصویر برداری: حسن اسدی ، طراح صحنه و لباس: محمد کفاشیان ، تهیه کننده: فاطمه مسلمی

نظرات 2 + ارسال نظر
یسنا یکشنبه 15 مرداد 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

ممنون عزیزم که بهم گفتی خودم حواسم نبود هر چی توی ذهنم بود رو نوشته بودم ممنون که گوشزد کردی از اپ خوشگلت هم ممنون خیلی دوست دارم یکی از کار های امین خان رو ببینم
راستی سایتی برای اپلود پیدا نکردی؟؟

یسنا دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://aminzendeganilove.blogfa.com

مرسی گلم از یاد اوریت حتما منم خیلی دوست دارم همیشه در تماس باشیم من همیشه ان لاینم هر موقع بیای هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد