هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

هواداران امین زندگانی

این وبلاگ جدیدترین عکس ها،فیلم ها و اخبار مربوط به آقای امین زندگانی رو در اختیار بازدیدکنندگان می گذارد.

ویدئوی فیلم راه بهشت

برای شروع ویدئویی از فیلم راه بهشت با بازی امین زندگانی،الهام حمیدی،نسرین مقانلو و رضا رویگریو....گذاشتم که الآن هم در حال اکرانه!!!!! 

 

ویدئو رو در ادامه مطلب مشاهده کنید.نظر یادتون نره ها!!!!!

ویدئوی فیلم راه بهشت

نظرات 8 + ارسال نظر
parisa یکشنبه 1 مرداد 1391 ساعت 08:38 ب.ظ http://parisarbab.jbg.ir

سلام خوبیییییییییی؟من پریسام می خواستم بگم ببخشیدا ولی تولایت 1تا3روی لب تاپ داداشمه داداشمم یزده ولی چهارشو دارم متونم برات بیارم!
وبلاگتم خیلی قشنگه

سارا دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام نه بابا.وب زدی؟توکه گفتی بهت اجازه نمیدن.حداقل اسم وبت عوض میکردی که بتونم لینکت کنم.مثلامیذاشتیfans of amin‏.چی می خواسپی بگی.تونظرات این پست بگوکه من گشت نزنم.من متاسفانه برنامه ضیافت وگفنتگوی تنهایی نمیبینم.اگه دیدی ضبط کن

سارا دوشنبه 2 مرداد 1391 ساعت 09:50 ب.ظ

‎راستی کارخوبیه.دعادعادعاکن جی میل بازبشه.دعاکن داداشمم بره بیرون بتونم یه کاری بکنم.اگه رفت آپ اولیه برای تولدمیذارم.‏

یاسی سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

حالا به نظرت وب خوبی هست یا نه؟؟؟بیا آدرسم که عوض کردم. می خواستم بگم این وبو برای تولد امین درستش می کنم بعد شما رو وب بذارین.چه طوره؟؟؟؟

سارا سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

سلام.خب واسه تولدروهمون وب میذاشتیم.آب اولیه روآماده کردم.منتظرم کی درست حسابی بیام نت.خبربدم اینکه هنوزجی میل بازنمیشه.

سارا سه‌شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

‎من نمیتونم ضیافت روببینم.‏

سارا جمعه 6 مرداد 1391 ساعت 10:22 ب.ظ

یاسمین سلام کجایی؟اتفاقی افتاده؟

نگارین دوشنبه 16 مرداد 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

راستی سارا جان خوب شد میای اینجا ی نفر با اسم نگارین درمورد شایعه اخیر تو وبت نظر گذاشته خواستم بگم من نبودم چون من کد تایید نمایش داده نمیشه نظرات هم مسلما ارسال نمیشه
حالا اگه شد من با اسم نگار نظر میدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد